فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی لاهیجان مطرح کرد:
نشست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی لاهیجان با هیأت امنای مسجد بی بی گوهرخانم دهستان بازکیاگوراب در خصوص برگزاری حلقات صالحین و محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۷۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی لاهیجان در جمع اعضای هیأت امنای مسجد بی بی گوهرخانم دهستان بازکیاگوراب با اشاره به اینکه شجره طیبه صالحین در بین آحاد جامعه علی الخصوص قشر جوان باید نهاینه شود، تصریح کرد: لازم است که در حلقات صالحین مسائل روز کشور و جهان بیان شود و دغدغه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به روشنی تشریح گردد.

رحمت پادیاد ضمن بیان ضرورت کیفی سازی حلقات صالحین، افزود: محصول و برآیند آموزش های حلقات صالحین باید در جامعه تبلور یابد و آثار و نتایج مثبت آن خصوصاً در نسل جوان ملموس گردد.

پادیاد در ادامه اظهار داشت: با توجه به هجوم بی وقفه فرهنگی توسط استکبار جهانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی باید در جزو اساسی ترین موضوعات مطرح شده در حلقات صالحین باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی لاهیجان با اشاره به نقش غیرقابل انکار مساجد در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به نیازهای جامعه، مهندسی فرهنگ را در دستور کار خود قرار داده اند. برای دست یابی به اقتصاد مقاومتی نخست می بایست مدیریت فرهنگ انجام گیرد تا جامعه در مسیری قرار گیرد که به دو اصل توانستن و مقاومت در برابر فشار برسد و شکل جدیدی از اقتصاد و تولید را سامان دهد که ضمن برآورده کردن همه نیازهای اساسی جامعه، در برابر هرگونه فشار سلطه گران مقاومت کند و از خودکفایی بهره مند شود.

پادیاد در پایان با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه پرشکوهتر محافل انس با قرآن کریم هدف از آن را ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در سطح جامعه دانست.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات