خبرهای داغ:
مسوول دانشکده ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مسوول دانشکده ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) وظیفه داریم به عنوان مسلمان این انقلاب را به سر تا سر جهان منتشر کنیم .
کد خبر: ۸۸۱۶۹۷۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی شهرستان البرز با سخنرانی  سردار فرزندی مسدول دانشگده ارتباطات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور مسوولین شهرستان البرز و بسیجیان بخش مرکزی شهرستان البرز در شهرک کمال آباد برگزار شد.

سردار فرزندی اظهار کرد: به برکت خون شهدا انقلابی کردیم که در همه لحاظ تمام عیار با رهبری امام خمینی (ره) که با حکومت پیغمبر گونه این انقلاب را اداره و پیروز کردند.

فرزندی ادامه داد: ما با جانفشانی های شهدای، به این مقام و قدرت در منطقه رسیدیم به جایی رسیدیم که انقلاب اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در کشور های منطقه صادر کردیم  این قدرت ما را نشان میدهد .

وی تبیین کرد: جنگ جهانی سوم در حالی به ما تحمیل شد که فقط سه کشور به ما کمک می کردند ولی در مقابل 40 کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک میکردند.

این مسئول افزود: کشور ما در آن سالها از سی کشور اسیر داشت، در حالی با صدام می جنگیدیم که کشور های حاشیه خلیج فارس امثال امارات و قطر هفتاد میلیارد دلار به صدام کمک کردند.

فرزندی خاطرنشان کرد: اندک کشور هایی که به ما کمک میکردند کشور سوریه بود. دولت سوریه جزو تنها کشوری بود که به ما کمک کرد .

سردار فرزندی تصریح کرد: ما در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) وظیفه داریم به عنوان مسلمان این انقلاب را به سر تا سر  جهان منتشر کنیم .

 وی بیان کرد: دشمنان ما می خواهند در بین قومیت های ما اختلاف بیاندازند، فرهنگ غربی را بر جامعه اسلامی ما تحمیل کنند ارزش های ما را بی ارزش کنند؛ آنها به دنبال این هستند که جوانان ما را با سرگرمی های کاذب مشغول کنند تا روحیه انقلابی در جوانان ما تقویت نشود .

وی در پایان گفت: خیلی ها بر این باورند که ما نباید در مسئله سوریه دخالت کنیم، رههبر معظم انقلاب فرمودند : اگر پاسداران ما در سوریه با داعش نمیجنگید قطعا باید در همدان و کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم، لذل همنین جمله وضعیت ما را روشن می کند، در عین حال دولت سوریه دولتی است که با افکار انقلابی  و اندیشه اسلامی ما هم عقیده است .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها