پوران درخشنده در گفتگو با «بسیج»:

با تحریم مواد محترقه آرامش را به آتش نشانان هدیه کنیم/شادی به قیمت جان دیگران ممنوع!

نویسنده و کارگردان گفت: با عدم استفاده از مواد آتش زا و آگاهی دادن به مردم اجازه دهیم آتش نشانان عزیزمان هم در چهارشنبه سوری در آرامش زندگی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۸۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

با تحریم مواد محترقه آرامش را به آتش نشانان هدیه کنیم/شادی به قیمت جان دیگران ممنوع!پوران درخشنده نویسنده، تهیه کننده و کارگردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به کمپین هایی که به منظور همدردی با جامعه آتش نشانان استفاده از مواد محترقه را تحریم می کنند بیان داشت: راه اندازی این کمپین ها حرکت بسیار به جا و مناسبی است و باید این مسئله در جامعه فرهنگ سازی شود.

کارگردان فیلم سینمایی "بچه های ابدی" افزود: با استفاده نکردن از مواد آتش زا و آگاهی دادن به مردم اجازه دهیم آتش نشانان عزیزمان هم در چهارشنبه سوری در آرامش زندگی کنند بهتر است از مواد محترقه استفاده نکنیم و روح و روان جامعه را نیازاریم تا خودمان هم آرامش داشته باشیم.

درخشنده تاکید کرد: تقاضا می کنم جوانان در چهارشنبه سوری آرامش خود را حفظ کنند و از مواد آتش زا و منفجره استفاده نکنند.

کارگردان فیلم سینمایی"پرنده کوچک خوشبختی" ابراز داشت: برگزاری مراسم جشن چهارشنبه سوری باید به گونه ای باشد که هم این سنت زیبا رعایت شود و هم به دیگران لطمه ای وارد نکند، اگر شادی کردن در این شب به قیمت صدمه زدن به دیگران باشد هیچ فایده ای ندارد.


ارسال نظرات