امام جمعه اسکو :

انقلاب بهاری برای پایان زمستان 2500ساله شاهنشاهی بود

امام جمعه اسکو در دیدار با مردم و مسئولان این شهرستان گفت: این انقلاب اسلامی یک بهار جاویدان برای پایان دادن به زمستان 2500 ساله شاهنشاهی بود و در حقیقت مردم ما در دوره طولانی شاهنشاهی دچار انجماد بودند نه عزتی و نه آزادی و استقلالی داشتند.
کد خبر: ۸۸۱۶۹۸۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مرادپور افزود: ما انقلاب نکردیم که اگر در انقلاب انحرافی ایجاد شد انقلاب به فراموشی سپرده شود بلکه پیوسته به راه خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: حتی با وجودی که در این انقلاب افرادی دچار انحراف شده اند ولی انقلاب راه خود را از این گروه جدا کرده و ادامه می دهد و از شعار ها و اهداف خود کوتاه نخواهد آمد .

حجت الاسلام مرادپور یاد آور شد: عده ای فکر می کنند در دوران طاغوت کشور با همه دنیا به راحتی در ارتباط بود در حالیکه این ارتباط مانند ارتباط نوکر با ارباب به حساب می آمد و شاه نیز غلام حلقه به گوش کشور های استکبار بود.

امام جمعه اسکو اظهار داشت: اگر بخواهیم امام راحل را توصیف کنیم زبان از این موضوع عاجز است و یکی از ویژگی های بارز ایشان دشمن شناسی بود که با تکیه بر خدا و کمک ملت توانست حکومت طاغوت را سرنگون و حکومت الله را به پا کند و در این حکومت الله، قانون برای همه از کوچکترین فرد جامعه تا رهبر مملکت یکسان است .

حجت الاسلام مرادپور ادامه داد: از دیگر خصوصیات انقلاب این است که نه ظلم انجام می دهد و نه زیر بار ظلم می رود و این شعار استکبار ستیزی نیز به ضرر کشور های استکبار است و طبیعتا دشمن نیز با این کشور به دشمنی خواهد پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار