رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه از اختلاس میلیاردی مدیران و تفرقه بین آنها بعنوان دو تهدید نگران کننده و عامل دلسردی مردم به نظام یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان، شب گذشته در دیدار با مردم ومسئولان دستگاه های اجرائی که در محل بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی نسبت به نظام و آرمانهای امام راحل و شهدا همچنان استوار و پایبند هستند و در لحظات حساس با حضور در میدان مجاهدت های خود را نشان می دهند، اما اختلاس مدیران و تفرقه بین آنها دو تهدید جدی است که زمینه نگرانی مردم و دلسردی به نظام را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: مردم در رسانه های و سایت های خبری اخبار مفاسد اقتصادی و اختلاس های میلیاردی را با حرف اول اسم افراد می شنوند و این در حالی است که دادگاه های برخی از آنان علنی برگزار می شود و این موضوع مردم را به نظام و انقلاب بدبین می کند.

فاطمیان اذعان کرد: مردم به دنبال پیاده کردن سیره و روش حضرت علی(ع) در جامعه هستند آنجا که در مقابل مسئولان فاسد گفت: "آبرویت را می برم و دستت را قطع می کنم”.

دبیر ستاد دهه فجر تربت حیدریه از اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی دراین ایام خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۱۰۰ ویژه برنامه با محوریت دستگاههای اجرائی، هیئت های مذهبی و اصناف و بازاریان برگزار می شود.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تربت حیدریه از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۱ طرح عمرانی دردهه فجر خبر داد و افزود: این طرح ها با ۳۱ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال هزینه در حوزه های بهداشت و درمان، عمران شهری، آب و فاضلاب، مخابرات، بهسازی و عمران، توزیع برق، احیاء و مرمت قنوات و نیز ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

مهدی ناصری با بیان اینکه از این تعداد ۲۴ طرح کلنگ زنی خواهد شد، گفت: بیشترین تعداد طرح های افتتاحی با ۵۵ طرح مربوط به بخش مرکزی است و بخش های رخ، کدکن و بایگ نیز به ترتیب با ۲۸، ۱۴ و چهار طرح در رتبه های بعدی قرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها