حسین دلمرادی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جاسک :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جاسک اظهار کرد : دهه فجر فرصتی برای انتقال آموزه های انقلاب به نسل جوان است .
کد خبر: ۸۸۱۷۰۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک، حجت الاسلام عبدالهی با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن بهار انقلاب افزود : دهه فجر بویژه 22 بهمن از یاد و خاطره ملت فراموش ناشدنی است ، زیرا در این روز ملت با رهبری امام خمینی (ره) کشور را از سقوط در ورطه دوران ستمشاهی نجات داد .

عبدالهی خاطرنشان کرد: در دهه فجر، انقلاب تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ این کشور نقطه ای تعیین کننده بشمار می رود و اگر انقلاب اسلامی و درایت امام بزرگوار نبود ، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه استکبار و حکومت دیکتاتوری پهلوی از این مملکت برکنده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جاسک با بیان اینكه باید یوم‌الله دهه فجر را برای بازشناسی و بازآموزی آرمان‌های بلند انقلاب گرامی بداریم و سال به سال نسل جوان را با امام راحل و اهداف بزرگ و خط ایشان آشنا كنیم، گفت: یكی از اهداف امام، مبارزه با ظلم و استكبار و طاغوت‌ها و همچنین برپایی حكومت عدل الهی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی را به عنوان برترین و مهم ترین دستاورد معرفی و استقلال و آزادی ایران اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

حجت الاسلام عبدالهی انقلاب اسلامی و رهبری ولایی را برای ملت ایران موهبتی الهی خواند که موجبات تحقق آرمان های اسلام را در کشور فراهم کرده است .


ارسال نظرات