خبرهای داغ:
فعال سياسي بحريني:

فشار رژيم آل خليفه عليه شيعيان تشديد شده است

يكي از فعالان سياسي بحرين گفت: در اين اواخر رژيم آل خليفه فشارها عليه شيعيان را تشدید کرده و حتی مي‌خواستند كه آيت‌الله عيسي قاسم را تبعيد كنند.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۸۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
فشار رژيم آل خليفه عليه شيعيان تشديد شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی کرب آبادی شب گذشته در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به آخرین اوضاع شیعیان بحرین اظهار کرد: در این اواخر رژیم آل خلیفه فشارها علیه شیعیان را تشدید کرده و می‌خواستند آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را تبعید کنند.

 وی خاطرنشان کرد: تهدیداتی انجام شد تا شیخ عیسی قاسم در بحرین نماند ولی هزاران نفر از ملت بحرین به خیابان‌ها کفن‌پوشان آمدند و به تظاهرات پرداختند.

این فعال سیاسی بحرینی با بیان اینکه این امر سبب توقف تصمیم آنها شد، گفت: شیخ عیسی قاسم هنوز تبعید نشده است ولی تهدید می‌کنند که می‌خواهند به شیعیان حمله کنند و سه نفر از جوانانی که زندانی بودند را به شهادت رساندند.

وی عنوان کرد: امروز نیز حملات زیادی در همین لحظات در برخی شهرهای بحرین انجام شده و شیعیان در بحرین زیرفشار و تهدید هستند.

کرب‌آبادی ادامه داد: می‌خواهند آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را از صحنه سیاسی تبعید کنند و از کشور خارج کنند، تعدادی از علما که اعتصاب داشتند، زندانی هستند و بسیاری از جوانان شکنجه می شوند.

وی یادآور شد: برخی از نظامیان رژیم صهیونیستی را نیز به عنوان کمک آوردند و به تدریج آشکار می‌کنند که با نظام صهونیستی یکی هستند.
ارسال نظرات