خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از افزایش 20 درصدی تماس‌ها با 110 خبر داد و بیان کرد: در بحث جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای 39 درصد افزایش و در کشف سلاح نیز در استان 102 درصد رشد در دی‌ماه شاهد بودیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۰۹۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دی‌ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش سرقت‌های خورد، 63 درصد کاهش تجاوز به عنف، 17 درصد کاهش وقوع قتل و 27 درصد کاهش جرائم خشن را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در کشفیات سرقت‌ها 7 درصد افزایش در دی‌ماه امسال بوده است، افزود: در کشفیات مواد مخدر نیز افزایش 7 درصدی را داریم که در مجموع 32 تن تریاک کشف شده و بیشتر کشفیان نیز تریاک بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از افزایش 20 درصدی تماس‌ها با 110 به تعداد 130 هزار تماس خبر داد و بیان کرد: در بحث جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای 39 درصد افزایش و در کشف سلاح نیز در استان 102 درصد رشد در دی‌ماه شاهد بودیم.

وی از 9 هزار تماس با سامانه 197 پلیس خبر داد و عنوان کرد: در دهه ماه ابتدایی سال جاری 33 هزار و پانصد مشاوره و 13 هزار کلاس آموزشی برای مردم به جهت مشاوره‌های اجتماعی را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها