خبرهای داغ:
استاندار قم:

شهدای مدافع حرم از تمامیت اسلام دفاع کردند

استاندار قم گفت: شهدای مدافع حرم از تمامیت انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز ما مفتخر به خدمت به این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۱۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
شهدای مدافع حرم از تمامیت اسلام دفاع کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهندس صادقی در دیدار با پدرمعظم سه شهید وکیلی و خانواده های معظم پنج شهید مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده و رهرو راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند، شهدای انقلاب 38سال پیش به رهبری امام در این مرکز تشیع برای حاکمیت اسلام جان خویش را بخشیدند، در دوران د فاع مقدس نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد شهدای انقلاب رزمندگان اسلام جان خویش را فدا کردند و امروز نیز شهدای مدافع حرم در همان مسیر حرکت می کنند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم ، جوانانی هستند که از دنیا و دلبستگی های آن گذشتند و برای دفاع از حریم قدسی اهل بیت (ع) و اسلام واقعی در برابر دشمنان و ابر قدرتها ایستاده اند و مقام شهادت نایل آمدند،  امروز ما به همراه مدیرکل بنیاد که خود از ایثارگران و خادمان به شهدا است ، توفیق خدمت به خاندان این عزیزان را یافته ایم.

وی اضافه کرد: کسانی هم هستند  که فهم این جایگاه را ندارند و دیدگاه مادی دارند و دارای خباثت هستند و این حرکتها را به مسایل مادی ربط می دهند.باید باور توحیدی را در خود تقویت کرد تا خودخواهی ها و دنیا طلبی ها جای خود را به خداجویی و انصاف بدهد.

وی ادامه داد: این افراد با باور توحیدی و اعتقاد به شهادت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) و جمهوری اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و دشمنان را در خارج مرزها تضعیف نمودندو در خیلی از جبهه ها به شکست کشاندند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا گفت: دفاع از اسلام مرز نمی شناسد سال 57 در جریان غائله افغانستان عده ای از  قم در این کشور حضور پیدا کردند، در رجریان سوریه از ملیت های مختلف حاضر شدند اینها نشان می دهد، نه صرفا مرزهای جغرافیایی بلکه  قضیه دفاع از اسلام است.

سردار هاشمی افزود: شهدای مدافع حرم یک قدم جلوتر از سایر شهدا هستند، انگیزه ایشان صرفا برای دفاع از دین اسلام است در مقابل کسانی که در پی اسلام آمریکایی هستند و تلاش می کنند تا چهره نادرست و خشنی از اسلام به جهان ارایه کنند.

وی ادامه داد: امروز همه امتهای اسلامی زیر یک خیمه هستند، این انقلابها برای رهایی از ظلم و ستم است و این مقابله با گروههای تروریستی برای دفاع از حریم اسلام ناب ادامه دارد تا پرچم اسلام به صاحب اصلی اش تقدیم گردد.

در پایان این دیدارها استاندار قم از خانواده معظم شهید سید مصطفی موسوی، شهید مهدی صابری، شهید سید علی حسینی ، شهید سید مجتبی حسینی، شهید محمد رضا جوادی و پدر سه شهید وکیلی ناطق تقدیر نمود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار