به همت اهالی و نیروهای راهداری جان یک بیمار 55 ساله درروستای بفراجرد خلخال نجات داده شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از  ازناو ، با تلاش اهالی و حضور نیروهای راهداری خلخال و بخشداری مرکزی جان بیمار 55 ساله ای خطر مرگ نجات داده شد.

به گفته اهالی روستایی بفراجرد مسدود شدن راه این روستا هر روز بر اثر باد تند جنوبی " گرمیج" از قدیم الایام مرسوم بوده عصر امروز  عصریکی از اهالی روستای بفراجرد بر اثر ناراحتی و بیماری با مشکل تردد به خلخال روبرو شده و اهالی به خاطر نگرانی از سلامتی وی مجبور می شود راه داخل روستا تا مسیری بازگشایی کنند که تعداد افراد همراه بیمار کفاف نکرده و  با همت شورای روستا 100 نفر از اهالی روستا با اعلام بلندگوی مسجد جمع و با بیل و پارو مسیر را تا قسمتی بازگشایی که با همکاری راهداران اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای و نیروهای بخشداری بیماری به نزدیکی روستای طولش خلخال انتقال داده شده سپس با خودرو به بیمارستان امام (ره) انتقال می یابد و جای وی نجات می یابد.

اهالی روستای بفراجرد خلخال با تقدیر ا ز اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازگشایی راه این روستا که در فصل زمستان هر روز توسط اداره راهداری انجام می شودخواستار استقرار یک دستگاه ماشین آلات راهداری در این محور روستایی هستند.

اهالی از زحمات دهیاری و بخشدار بخش مرکزی در هماهنگی برای نجات این مرد55 ساله  تقدیر کردند.

 در سال های گذشته نیز به علت بارش برف سنگین وا رتفاع زیادبرف  اداره راهداری با استقرار یک دستگاه برفروب از مرکز استان اقدام به بازگشایی این مسیر کرد.

 مخاطبان عزیز : تصاویر اول تا چهارم مربوط به نجات امشب  و پنجم وششم مربوط به استقرار برفروب در سال 1394 در جاده بفراجرد خلخال است.

نجات جان بیمار55 ساله در جاده روستای بفراجرد
نجات جان بیمار55 ساله در جاده روستای بفراجرد
نجات جان بیمار55 ساله در جاده روستای بفراجرد
نجات جان بیمار55 ساله در جاده روستای بفراجرد
 
 
ارسال نظرات