مسئول بسیج مهندسین سپاه کربلا :

جهادگران بسیج مهندسین صنعتی در رونق مازندران

به منظور آسیب شناسی و کمک به واحد های صنعتی مازندران گروه جهادی بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا، راه اندازی گردید. تا مدیران صنایع و واحد های صنعتی نیمه فعال و راکد استان برای خروج از رکود و رونق صنعت
کد خبر: ۸۸۱۷۱۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهندس هادی عسکری در نشست خبری با اصحاب رسانه  از راه اندازی گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا برای نجات صنعت استان خبر داد.
 مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه مازندران با اشاره به اینکه گروه جهادی بسیج مهندسین سپاه استان به غیر از ایجاد رونق و نجات صنعت، منفعت مادی ای را برای خود دنبال نمی کند، گفت:  اکیپ گروه جهادی بسیج مهندسین صنعتی را مهندسین مجرب صنعتی، حقوقدانان، کارشناسان حسابداری و... شکل داده اند  و با اعلام همکاری مدیران واحد های صنعتی نیمه فعال یا راکدی که  با مشکل روبرو هستند برای نجات صنعت بیمار گونه استان، کمک خواهند کرد.
 هادی عسکری پرهیز از انتفاع و نگریستن به نجات صنعت مازندران از رکود را مهمترین هدف بسیج مهندسین صنعتی سپاه کربلا اعلام کرد و افزود: در استان، اغلب واحد های صنعتی ای که نیمه فعال بوده یا در تهدید تعطیلی قرار دارند از مشکلات کوچکی برخوردارند که با پذیرش و استقبال مدیران واحد های صنعتی مورد نظر،  عارضه یابی از سوی تیم های گروه جهادی بسیج مهندسین صنعتی  سپاه انجام و پس از آسیب شناسایی،  راهکار برون رفت به صورت رایگان ارائه می گردد.
   
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار