خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر:

رهبری وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب هاست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر گفت: رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایمان، وحدت و رهبری امام خمینی(ره) بود و رهبری الهی تنها تفاوت انقلاب با انقلاب دیگر کشورها به شمار می رود.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی بابیان اینکه بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان جای رهبری الهی خالی بود، افزود: با وجود دین داری، معنویت، اعتقاد و وحدت در بین مردم کشورهای مسلمان وجود داشت ولی رهبری الهی وجود نداشت که موجب کشیده شدن به بیراهه و سرکوب شدن انقلاب مردم شد.

وی ادامه داد: تنها عامل پیروزی انقلاب های مردمی علاوه بر وحدت و ایمان وجود رهبری الهی ضروری است در حالی که انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبری الهی به پیروزی رسید.

حجت الاسلام ممی زاده با اشاره به اینکه حضرت آیت الله امام خامنه ای سکاندار انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: تاکنون به رهبری و هوشیاری ایشان انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشده و با قدرت و توان به مسیر و هدف اصلی خود ادامه می دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در پایان با تأکید بر اینکه اکنون باید تداوم انقلاب اسلامی را قدردان ولایت وفقیه باشیم، خاطرنشان کرد: ما تداوم و قدرت کنونی کشورمان را مدیون ولایت فقیه هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها