خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: امروزه بیشتر از هرزمان دیگری به انسان های انقلابی، سپاه انقلابی، بسیج انقلابی و حوزه های انقلابی احتیاج مبرم داریم.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

محمد علی مختاران محمدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازقم ضمن تبریک به مناسبت آغازدهه مبارک فجر وتقدیروتشکرازاصحاب رسانه جهت انعکاس مراسم ومناسبت های سال اظهارداشت: درقرن بیستم مهمترین اتفاقی که افتاد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود درفصلی که تمام ارزش های اسلامی و انسانی ذبح شده و یا بخش عمده آن به فراموشی رفته است و نه تنها فراموش شده بلکه مخالف آن ارزش ها دراجرا وترویج بوده است.

وی با بیان اینکه در آن مقطع تاریخی، روح الله الموسوی الخمینی با فریادهای روشنگرانه اش همه علماء و مردم را درکشور به ارزش ها وزنده نگه داشتن آن ها ارجاع داد و یک تنه مبارزه را شروع کرد، افزود: امام(ره) تبعیدها، تهدیدها، دوری ازوطن و... را پذیرفت تا تک تک علماء ؛ مردم و نخبگان جامعه به ضرورت این مبارزه آگاه شوند تا اینکه منجر به انقلابی عظیم شد، انقلابی که انفجارنور و آغاز روشنگری بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قمبا بیان اینکه امروزه بیشتر از هرزمان دیگری به انسان های انقلابی، سپاه انقلابی، بسیج انقلابی و حوزه های انقلابی احتیاج مبرم داریم، اظهارداشت: بیشترین کلمه ای که در فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درسال۱۳۹۵ استفاده شده،" انقلاب و انقلابی گری" بوده است، پس وقتی مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری؛ شاخص های انقلابی گری درافراد ، سازمان ها و کشور و حتی فراملی هست؛ زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر برای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ایشان، مهمترین ضرورت است

وی درادامه افزود: چون آغاز انقلاب از دهه فجر بوده است؛ باید ارزش های انقلاب را مانند" نه ظلم می کنیم و نه ظلم می پذیریم" از همان دوران جستجوکرد و امروز بیشتر از هرزمان دیگری دشمن به دنبال تحریف و جابجایی ارزش های انقلاب در سطح ملت،نخبگان و سازمان های جامعه است و بیشترین حجمه برروی جوانان و نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب است، یعنی کسانیکه انقلاب را درک نکرده اند وآشنایی آنها شاید درحد عکس و تصاویری از امام(ره) باشد که این افراد درمعرض و تهدیدهای دشمن قرارگرفته اند و هیچ وظیفه ای بهتر از ارزش های انقلاب مخصوصا" شناساندن رهبران این انقلاب به این نسل ها نیست.

مختاران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مقام معظم رهبری بحث تبیین را به عنوان "جهادکبیر" قلمداد کرده اند و فرموده اند: امروز مهمترین وظیفه ای که نخبگان، بسیجیان و دغدغه مندان کشور باید داشته باشند، بصیرت و روشنگری است. دهه فجر این زمان را به ما می دهد که این موضوع را به بهترین شکل انجام دهیم و جهادکبیر را در جامعه محقق سازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم ادامه داد:تبیین و روشنگری انشاءالله با حضور میلیونی مردم در ۲۲ بهمن به نتیجه خواهد رسید و این ضرورت کار تبیین و روشنگری است که مردم همیشه درصحنه هستند.

وی در پایان تصریح کرد: مهم ترین وظیفه ای که بعدازتبیین امروزه بسیجیان درسطح مساجد و محلات با محوریت ائمه محترم جماعات دارند تشکیل و راه اندازی قرارگاهها است که مدیریت دبیرخانه این قرارگاهها برعهده بسیج می باشد. شعار جدی ما بعدازتبیین دردهه فجر برای هرمسجد، "ده شب ، ده خدمت " مدنظرقرارگرفته شده که حداقل هرمسجد وپایگاه ، ده خدمت ارزشمند درحوزه درمان؛ آموزش ، ورزش، آسیب های اجتماعی و موضوعات دیگر مدنظر داشته باشند که بحمدالله فرماندهان محترم درسطوح مختلف بسیج، توجیه هستند و ماموریت درحال انجام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها