مسئولین شهرستان اردکان از خانواده تنها شهید دوران انقلاب دیدار و سرکشی به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۹۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در اولین روز از دهه مبارک فجر و هم زمان با سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ع) به میهن اسلامی، امام جمعه محترم شهرستان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات، رئیس بنیاد شهید و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء، به منظور دیدار با خانواده معظم تنها شهید دوران انقلاب شهرستان شهید محمدعلی قانعی در منزل ایشان حضور یافتند.

این دیدار که در فضایی صمیمی با خانواده شهید برگزار شد مسئولین ضمن تمجید میثاق با امام و شهدا برای مادر این شهید عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و از ایثار و فداکاری آن ها تجلیل نمودند.

در ادامه برادر شهید قانعی به بازگو کردن خاطراتی از رشادت های این شهید عزیز و نحوه شهادت ایشان در دروان انقلاب پرداختند و از حسن توجه مسئولین شهرستان و انجام برنامه دیدار و سرکشی و اظهار محبت و توجه نسبت به خانواده های شهدا تقدیر و تشکر نمودند .

یادآور می شود که شهید محمدعلی قانعی در سال 1337 در خانواده ای مذهبی در شهرستان اردکان دیده به جان گشود و با حضور خود در صحنه مبارزه با رژیم طاغوت نقش خود را در زمینه سازی برای پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ایفا نمود تا اینکه سرانجام در تاریخ 26 تیرماه 1357 به دست مزدوران رژیم شاه در شهر اردکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

ارسال نظرات