سردار فلاح در جلسه پنجمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سنندج
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در جامعه ما باید به برگزاری مسائل قرآنی بیشتر از برخی برنامه ها همانند کنسرت ها اهمیت داده شود، گفت: مسئولین در مورد مسائل قرآنی بیشتر پای کار بیایند تا قرآن در جامعه امروز ما از حالت مظلومیت بیرون بیاید.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری آزمون پنجمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان کردستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار داشت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم امسال با همراهی معاونت تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان و اداره کل اوقاف استان در سطح پایگاه ها،حوزه های مقاومت بسیج شهری و روستایی فراخوانی و ثبت نام انجام شده است.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه در جمع بسیجیان استعدادهای فراوانی در بحث مسائل قرآنی اعم از حفظ و قرائت وجود دارد، گفت: باید این توانمندیها سازماندهی و با مشخص شدن آمار قابل توجه حافظین قرآنی بانک اطلاعاتی ایجاد شود.

 

سردار فلاح در ادامه اذعان داشت: انتظار ما از مسئولین تعلیم تربیت سپاه و اوقاف کردستان تلاش بیشتر برای ادامه روند رو به رشد تربیت حافظان قرآن است.

 

وی با انتقاد از این مسئله که مسئولین ما در استان کردستان متاسفانه به برخی مسائل مانند برگزاری کنسرت بیشتر اهمیت می دهند، گفت: انتظار این است که مسئولین در مورد مسائل قرآنی بیشتر پای کار بیایند تا قرآن در جامعه امروز ما از حالت مظلومیت بیرون بیاید.

 

وی ازهمکاری سپاه بیت المقدس کردستان در طرح تربیت حافظان قرآن به عنوان یک تکلیف و وظیفه ذاتی نام برد و افزود: با اینکه در حوزه تربیت حافظان قرآن در ابتدای کار هستیم اما باید این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

 

 
 

در ادامه جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان سپاه و نواحی 10 گانه استان به همراه مسئولین ادارت اوقاف هر شهرستان انجام میشد گزارشی از اقدامات انجام شده سپاه و ناحیه های مقاومت بسیج در حوزه برگزاری آزمون طرح تربیت حافظان قران کریم ارائه و سوالات مطرح شده توسط سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه کردستان و حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه کردستان پاسخ داده شد و هماهنگی های لازم برای برگزاری آزمون در بهمن ماه انجام شد.

 

ارسال نظرات