مدیر مدرسه امامیه شهرکرد:

مسئولان رضایتمندی بیشتر مردم را اولویت قرار دهند

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی گفت:‌ مسئولین نظام باید در دهه چهارم انقلاب، اولویت های خود را بر مبنای رضایتمندی بیشتر مردم بنا گذارند.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۰۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر مدرسه امامیه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بسیج، پیرامون دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره)‌در سال 57، گفت: بنده هم عرض تبریک و شادباش دارم این ایام خجسته و میمون را محضر ملت شریف ایران اسلامی و عارضم که دهه فجر سال 57اوج مبارزات ملت ایران علیه نظام ستمشاهی به رهبری مرجعیت دینی که ریشه در باورهای اعتقادی ملت داشت شکل گیری و نهایتا به پیروزی در 22بهمن همان سال انجامید .

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، افزود: ملت ایران در مدت های زیاد به دنبال ایجاد یک نظام دینی و اعتقادی اسلامی بوده است ولی متاسفانه به دلایل زیاد موفق نشد که نهایتا این آرمان و آرزو در سال 57به رهبری امام خمینی (ره)صورت پذیرفت و تاکنون هم با زعامت خمینی ثانی، حضرت امام خامنه ای عزیز در حال ادامه حیات در جهت فتح قله های افتخار جهانی است .

وی در تشریح اولویت های دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اولویت های نظام و انقلاب اسلامی در این دهه برداشتن گام های سریع در عرصه های فرهنگی ،اقتصادی، صنعتی، نظامی و کلا در تمامی عرصه ها است.

مدیر مدرسه امامیه شهرکرد، گفت:‌ همواره در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی شاهد نقایصی بوده ایم که امیدواریم در این دهه این نقایص برطرف گردد و مردم بیشتر طعم واقعی انقلاب خود را بچشند .ملت ایران لیاقت و استحقاق بهترین ها را دارد؛ لذا مسئولین نظام باید در این دهه اولویت های خود را بر مبنای رضایتمندی بیشتر مردم بنا گذارند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد، اظهار کرد: رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی تا کنون توجه به ولایت و ائمه اطهار علیهم السلام بوده و هست. پیروی و وفاداری به رهبری معظم انقلاب حفظه الله بوده است. استقامت ملت در سختی ها و مقابله با مشکلات با اتکال به قدرت لایزال الهی با پرورش قوای ایمانی و معنوی خودبوده است .

وی، در توصیه ای به جوانان انقلابی برای حفظ انقلاب اسلامی، اظهار کرد:‌ مطالعه بیشتر آموزه های دینی که میراث اصلی بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده و همچنین آشنایی بیشتر با دستورات و فرامین دینی ،آشنایی کامل با منویات مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام و همچنین الگو گرفتن از ایشان در ابعاد شخصی و اجتماعی، از ضرورت های امروز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار