خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی(ره) منطقه نیروگاه نواخته شد

همزمان با لحظه ورود تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی، زنگ انقلاب توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در دبیرستان امام خمینی(ره) منطقه نیروگاه نواخته شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۲۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی(ره) منطقه نیروگاه نواخته شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) همزمان با لحظه تاریخی ورود امام امت در ساعت 9 سی وسه دقیقه صبح، زنگ دبیرستان امام خمینی(ره) واقع در منطقه نیروگاه را نواخت.سپس دانش آموزان به آیات کلام الله قرآن کریم گوش دادند بعد از نواخته شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران و همخوانی دانش آموزان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران که در حال برافراشته شدن بود ادای احترام نمود و سپس در جایگاه مستقر شد.

احمد علی فعله گری با اشاره به وجود دو نعمت ناشناخته یعنی سلامتی وامنیت گفت: آرامش امروز در کشور را مرهون خون هزاران شهید و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانش آموز افزود:این انقلاب امروز به دست شما رسیده است وشما باید به خوبی از انقلاب اسلامی نگهبانی کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به نبود امنیت کامل در کشور های اطراف و به ویژه برخی از همسایگان اظهار کرد: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سفری که به سوریه داشته، مردم در دیدار با او تاکید می کردند که به مردم ایران بگویید قدردان امنیت و رهبر خود باشند.

وی در ادامه تاکیدکرد: امروز دشمنان درصدد از بین بردن این امنیت از کشور ایران هستند.هرچند به لطف خدا نخواند توانست.

فعله گری با اشاره به پشرفت ها ودستاورد های انقلاب اسلامی بیان کرد: آنان به ما القاء کرده بودند که هیچ کاری از دستمان بر نمی آید اما، امام خمینی (ره) «ما می توانیم» را به ما فهماند و دید که چه پیشرفت های حاصل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به تحریم های دشمنان تاکید کرد: تحریم ها از ابتدای انقلاب بود و ما در سایه همین تحریم ها توانستیم با اراده خود به پیشرفت های چشمگیری دست یابیم.

فعله گری در ادامه تصریح کرد:بهانه دشمن سلاح هسته ای نیست، آنها خوب می دانند که ایران طبق فتوای رهبری انقلاب، به دنبال ساخت سلاح هسته ای نیست، دشمنان از تفکر انقلاب اسلامی می ترسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با توصیه به قدر دانستن دوران نوجوانی به دانش آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) بیان کرد:شما نسل چهارم انقلاب، در آینده از مدیران این نظام هستید و این را بدانید این انقلاب به راحتی به دست شما نرسیده است.

وی با طرح سوالی از دانش آموزان که شما چه وظیفه ای در قبال این انقلاب دارید؟ تصریح کرد:پیروی از ولایت فقیه قدر دانستن شهدا احترام به والدین ومعلمان و اساتید تلاش و کوشش در تهذیب و تحصیل و ورزش وظایفی است که به دوش شماست و مراقبت های لازم را در سنگری که قرار گرفتید داشته باشید.

ارسال نظرات