مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه شهید باهنر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید باهنر گفت:انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام خمینی(ره)بر آن تأکید داشتند.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۳۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام طالبی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه شهید باهنر هدف از قیام امام خمینی(ره) را اندیشه اسلامی و اجرای قوانین متعالی اسلام در جامعه دانست و گفت: امام راحل به حاکمیت مردم تاکید داشتند و همواره می‌گفتند که اسلام باید در نظر گرفته شود.

وی دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی بعد از ۳۸ سال را آمیختن انقلاب به اسلام ذکر کرد و افزود: اگر ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند، به دلیل انگیزه اسلامی بود. تنها انقلابی که در دنیا ماندگار شد انقلاب اسلامی است و این نظر و لطف خداوند و عنایت ایشان بوده است. نظام سلطنتی و حاکمیت خاندان پهلوی سر تا پا ضد اسلام و ارزش‌ها بود و بزرگترین آرمان اسلامی که استقلال است، از بین رفته و کشور مستعمره انگلیس و آمریکا شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید باهنر عنوان کرد: در شرایطی که اکثر دولت‌ها چاره‌ای جز روآوردن به کاپیتالیسم غربی و یا کمونیسم شرقی نداشتند، ایرانیان با شعار نه شرقی نه غربی پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به تبعیض ها در زمان شاه، گفت: ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران، اگر خطایی می کردند، دادگاه‌های ایران حق محاکمه‌ آنان را نداشتند و امام در اعتراض به این تبعیض به جای دیگری تبعید شد و پانزده سال امام را تبعید کردند و دوازدهم بهمن ماه با استقبال گسترده وبی نظیر مردم رو به رو شد.

وی تاکید کرد: قرآن کریم نیز پیروزی نهایی را از آن کسانی می‌داند که بر خدا توکل کرده و در راه حق تلاش کند انقلابی بودن مهم است، ولی انقلابی ماندن مهم‌تر است و این موضوعی بوده که امام خمینی(ره)بر آن تأکید داشتند و امروز نیز وجود رهبر انقلاب ما را در این راه یاری می‌کنند، چرا که همگان اعم از دوست و دشمن بر درایت و کفایت ایشان تاکید دارند.


ارسال نظرات