امروز، بیشتر پیام ها و ثمرات انقلاب اسلامی به طور کامل در جامعه خود را نشان نداده است که بی شک با همت و درایت مقام معظم رهبری و رفتار صادقانه مسئولین در جامعه، این ثمرات و دستاوردها به زودی به ثمر خواهند نشست.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی در مدرسه ولیعصر زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه فجر، گفت: امروزه ممکن است برخی ایرادها و مشکلاتی در جامعه وجود داشته باشد که البته این مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد، اما نکته ای که نباید فراموش کرد، این است که نباید این ایرادها و مشکلات به پای نظام جمهوری اسلامی نوشته شود.

اسدالله درویش امیری افزود: امروز، بیشتر پیام ها و ثمرات انقلاب اسلامی به طور کامل در جامعه خود را نشان نداده است که بی شک با همت و درایت مقام معظم رهبری و رفتار صادقانه مسئولین در جامعه، این ثمرات و دستاوردها به زودی به ثمر خواهند نشست.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان در روز 12 بهمن سال 57 با تحمل بسیاری از سختی ها و در جهت دفاع از مرجع و پیشگاه خود و بیعت با امام راحل (ره) به صحنه آمدند، افزود: مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی، شهیدان بسیاری را در طول سال های 56 و 57 به نظام تقدیم نمودند و در استان زنجان نیز 29 شهید در مسیر به ثمر رسیدن اهداف نظام جمهوری اسلامی، به انقلاب تقدیم شد.

درویش امیری تصریح کرد: در اوج به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، مردم با جمعیتی چند میلیونی در مقابل اداره کشور از سوی رژیم پهلوی و حکومت ستمشاهی به خوبی مقاومت نمودند؛ به طوری که در دوران حکومت پهلوی، شاهد زندانی شدن تعداد کثیری از افراد متفکر در سیاه چالهای ستمشاهی بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد شاخص در پیروزی انقلاب اسلامی که سختی و دشواری های زیادی را برای پیروزی نظام تحمل کرد، آیت الله هاشمی رفسنجانی بود، گفت: در دوران حکومت ستمشاهی، بسیاری از سران نظام جمهوری اسلامی، جانفشانی ها و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دادند تا بتوانند بساط ظلم و ستم را از کشور برچینند.


ارسال نظرات