فرمانده سپاه کوهرنگ:

انقلاب اسلامی نسل نظریه‌های انقلاب را تغییر داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ، دلایل پایداری و ایجاد انقلاب‌ها را وابسته به سه عنصر رهبری، مردم و ایدئولوژی دانست.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۶۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ کرم نظری سرمازه، در گفتگو با خبرنگارافتخاری بسیج با بیان اینکه دهه مبارک فجر برای ما عزت، استقلال و عظمت و بزرگی را آورد، افزود: دهه مبارک فجر برای ملت ایران اعتماد به نفس را رقم زد و تمام ایدئولوژی ها و باورهای درونی و اعتقادات معنوی ما را عینیت بخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ تصریح کرد: دلایل پایداری و ایجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبری، مردم و ایدئولوژی هست و انقلاب ما هم بر اساس این سه عنصر اساسی و بزرگ شکل گرفت که حضور پرشور مردم، رهبری حضرت امام (ره)، ایدئولوژی قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و سیره اهل‌بیت دلایل ایجاد و پایداری انقلاب اسلامی تا به امروز است.

وی با تاکید بر اینکه باید سه عنصر فوق را تقویت نمود و احترام ویژه ای برایشان قائل شد،افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) با دیگر انقلاب‌های عصر خود و پس‌ از آن تفاوت داشت، انقلابی که نسل نظریه‌های انقلاب را تغییر داد و با آوردن ایدئولوژی مذهبی به صحنه، مذهب را باسیاست در جهان امروز هم‌خوان کرد.

سرهنگ نظری در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه مبارک فجر سپاه حضرت روح الله(ره) با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت برنامه های بسیار خوبی را پیش بینی کرده و اجرا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در ادامه بیان داشت: همه نهادها و دستگاه های در اجرای 90 برنامه، برنامه های دهه مبارک فجر را که همراهی می کنند.

وی با اشاره به برنامه های مربوط به سپاه ناحیه کوهرنگ افزود: یادواره شهدای معلم و دانش آموز، دیدار با خانواده محترم شهدا ،جانبازان و آزادگان دوران انقلاب، برگزاری یادواره شهدای عملیات والفجر 8، افتتاح پروژه های در حال بهره برداری و گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس برنامه های سپاه کوهرنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه عکس و آثار شهدا و رونمایی از وصیت نامه شهید فرهنگی و دانش آموز در ادارات و مدارس را از جمله برنامه های شهرستان عنوان کرد و گفت: شرکت و رژه موتوری همزمان با سایر رژه موتوری یگانهای ادارات و اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه کوهرنگ در این ایام اقدام به برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران انقلاب خواهد کرد ادامه داد: سایر شهرستان هم با برنامه های متنوعی در برگزاری جشن انقلاب سهیم هستند.

سرهنگ نظری در ادامه افزود:برگزاری نمایشگاه، برگزاری برنامه های شب شعر، تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی مهم ترین برنامه های سپاه ناحیه کوهرنگ است.

ارسال نظرات