مسئول امور روحانیان در سپاه حضرت حضرت ابوالفضل (ع)
مسئول امور روحانیان در سپاه حضرت حضرت ابوالفضل (ع) گفت : شهادت، اوج تعالی انسان است. در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۹۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
حجت الاسلام سید عباس موسوی در مراسم تشیع شهید پاسدار قاسم نظری که در زادگاهش روستای سرخه ده علیا به خاک سپرده شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت : شهادت، اوج تعالی انسان است، در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.

وی افزود : شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.

مسئول امور روحانیان در سپاه حضرت حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد :جوان هاي ما شهادت را سعادت مي دانند و اين رمز پيروزي آنهاست .

وی بیان کرد : شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند و هر جامعه ای که افراد آن این گونه باشند، مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند، و دیگر شکست نخواهند خورد.

حجت الاسلام موسوی همچنین توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه مورد تأكید قرار داد و گفت: ما باید از خودگذشتگی، ایثار و فداكاری شهدا را سرلوحه كار خود قرار دهیم.

وی عنوان داشت : پیام شهدا به ما وحدت و انسجام در برابر دشمنان نظام اسلامی است که همه آحاد جامعه موظف به تقویت این اصل بسیار مهم در کشور هستند.

حجت الاسلام موسوی افزود : شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می کنند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند.

مسئول امور روحانیان در سپاه حضرت حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام و از مکتب توحید بخش الهی اثری نبود و در یک جمله می توان گفت که پر محتواترین عنوان، در راستای تکامل انسان، از دیدگاه متون اسلامی عنوان شهید است.

وی در ادامه گفت : با کمی تأمل درمی‌یابیم زنده بودن شهید فراتر از تفاسیر گوناگونی است که بیان می‌شود، چراکه شهید روزی دارند و متنعمند و در نزد پروردگارشان ارتزاق می‌کنند، پس حیات شهدا در واقع حیاتی حقیقی است و خداوند شهدا را به‌خاطر آنچه که از فضل خود به آن‌ها ارزانی داشته خوشحال و شاد مانند.

انتهای خبر/ز.

ارسال نظرات