همزمان با سفر استاندار به شهرستان فارسان 36 پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی، در سفر به شهرستان فارسان در اولین روز از دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر 36 طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی در شهرستان فارسان افتتاح، که از این طرحها 3 طرح مهم نیز کلنگ زنی شد.

سلیمانی افزود: طرحهای افتتاح شده هزینه ای بالغ بر 84 میلیارد تومان در بر داشته که از جمله این طرحها آبرسانی شرب کشاورزی از سد غدیر بابا حیدر به تمام شهرستان بوده که هزینه ای بالغ بر 300/66 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

وی اظهار داشت:از دیگر طرحهایی که امروز کلنگ زنی شد طرح گازرسانی به روستای امید آباد تنها روستای شهرستان که از داشتن نعمت گاز تا کنون محروم بوده اند،عملیات اجرایی این پروژه انجام شد وکلنگ زنی خط انتقال گاز از شهرستان فارسان به این روستا صورت پذیرفت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در دهه مبارک فجر مجموعا 73 میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی شده است و۲۰پروژه هم در طول سال با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان افتتاح شده که می توان گفت تاکنون هزینه ای نزدیک به ۸۴ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان افتتاح وکلنگ زنی شده است.

ارسال نظرات