ایران با دست یافتن به میله سوخت انرژی هسته ای که به نوبه خود یک دانش بومی حساب می شود، رتبه سوم جهان را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم با بیان اینکه شهدا در حفظ ناموس و انقلاب اسلامی خون خود را نثار کردند گفت: امنیت و آرامش امروز حاکم در کشورمان به برکت خون شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم است.

سرهنگ پاسدار، عبدی افزود: اگر جوانان و رزمندگان ما در خارج از مرز و بوم کشور در برابر داعش و تروریست های ضد انقلاب مقابله نمی کردند، استکبار جهانی با ترفندهای مختلف جنگی سعی می کرد داخل کشورمان نفوذ کند و با به کارگیری داعشیان، نفوذ و فشار را بر ایران اسلامی بیشتر می کرد که با عنایت خداوند متعال و رزمندگان مدافع حرم امروز دشمن نمی تواند حتی به مرز جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود.

وی افزود: دشمنان در جنگ نرم از شيوه‌ها و تاكتيك‌هاي متفاوت بهره می برند که هر کدام به تنهایی می‌تواند اهداف آن‌ها را تامین کند، در حقیقت استکبار جهانی درصدد این است تا با انجام دادن تهاجم فرهنگی جنگ روانی در بین مسلمانان بخصوص مردم ولایت مدار ایران اسلامی، ارزش ها و روحیه انقلابی مردم را تضعیف کند.

وی تاکید کرد: دگرگون سازی اندیشه و آرمان های الهی و از بین بردن ایمان اسلامی، ریشه کن کردن فرهنگ ملی و فرو ریختن ارزش های بومی، تسلط بر منابع اقتصادی کشور و به دست گرفتن بازار تجارت، از بین بردن وحدت ملی، القاء تعارض بین توسعه و ارزش های انقلاب اسلامی، تضعیف و نابود کردن فرهنگ خود باوری و استقلال و تعصبات مثبت دینی و ملی و... از برنامه های دشمن است.

عبدی دستاوردهای امروز کشورمان را حاصل خون شهدا دانست و گفت: استکبار جهانی با ایجاد جنگ نرم سعی می کند تا به اهدف شوم خود برسد که جوانان و دانشمندان ما با روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در برابر دشمن (استکبار جهانی) مقابله می کنند و روز به روز بر فناوری و دانش کشورمان می افزایند که همه این دستاوردها از انقلاب اسلامی و خون شهدا به دست آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: امروز از لحاظ انرژی هسته ای نیز جزو 8 کشور برتر جهان هستیم و در همین راستا با دست یافتن به میله سوخت انرژی هسته ای که به نوبه خود یک دانش بومی حساب می شود، تنها 3 کشور به این تکنولوژی دست یافته است و ایران رتبه سوم جهان را در این زمینه به خود اختصاص داد که این اقتدار جمهوری اسلامی، از انقلاب شکوهمند و خون شهدا بدست آمده است.

گفتنی است که در پایان این مراسم، به قید قرعه از اهالی محل تجلیل و پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم افتتاح شد.
 
 
 
 

 سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات