هیئت عاشقان ولایت حوزه امام حسن مجتبی (ع) در محل حسینه سپاه ناحیه ایجرود با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی با حضور بسیجیان و اعضای حلقات صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام موسوی استاد حوزه و دانشگاه در مراسم هیئت عاشقان ولایت حوزه امام حسن مجتبی (ع) ایجرود به انقلابی گری و انقلابی ماندن اشاره نمود و خاطر نشان کرد که انقلابی ماندن سخت تر از انقلابی شدن هست چرا که در طول تاریخ این اثبات شده که کسانی انقلابی بودن ولی بعد از مدتی رنگ عوض کردند از جمله آن می توان به طلحه و زبیر اشاره نمود .

حجت الاسلام موسوی افزود: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت انبیاءبا پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و سنگر های طاغوت را شکستو کشور را از منجلات نجات داد امام ما برای حیات دوباره اسلام درست همان راهی را پیمود که( رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه وسلم)پیمودند یعنی تفکر انقلابی یعنی ایمان و عمل صالح که باعث می شود ملت در میدان مقاومت ثابت قدم بماند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اظهار داشت: رهبر انقلاب می فرماید ،باید ایمان دینی را در مردم حفظ کرد تا مردم بتواند مقاومت خود را حفظ کنند و بایستند .

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به شاخصه های انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری اشاره نمود و شاخص اول پایبندی به ارزش ها و مبانی اساسی اسلام دومین شاخص همت بلند برای رسیدن به آرمانها و صرف نظر نکردن از آرمانها شاخص سوم پایبندی به استقلال است شاخص چهارم حساسیت در برابر دشمن شاخص پنج تقوای دینی و تقوای سیاسی است که همه ما برای حفظ و حراست از اسلام باید از آنها تبعیت کنیم.

ارسال نظرات