یادواره شهدای مدافع حرم با حضور بیش از یکصد نفر از دانش آموزان بسیجی و جمعی از مسئولان در مرکز استعدادهای درخشان علامه امینی میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۶۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در این یادواره، با بیان اینکه انقلاب ما دائما در تهدید و چالش بوده و هست، دشمنان ایران را دشمنانی بی عقل خواند و گفت: آنها به دنبال جلوگیری از پیشرفت انقلاب هستند، انقلابی که همیشه از مظلومان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه امروز باعظمت ترین و سربلند ترین کشور جهان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: انقلاب ما موجب شد همه مردم جهان از خواب غفلت بیدار شوند و جبهه مقاومت جهانی علیه استکبار استوارتر شود.

وی تصریح کرد: در این انقلاب هیچکس به دنبال منافع خود نبود، بلکه همه برای حمایت از مظلومان و سربلندی کشور در تلاش بودند که پیروزی آن، ثمره رهبری های امام راحل و مراجع و پشتوانه مردم و جوانان غیور، هوشیار و فهیم بود.

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: اظهارات ترامپ پس از گذشت پنج روز از رئیس جمهور شدنش، این را ثابت کرد که امثال ترامپ ها نسبت به اسلام و کشورهای اسلامی مشکل دارند و این ها در تلاشند که مظلوم به خواسته های خود نرسد و تنها کشوری که در مقابل دشمنان ایستاده، ایران و انقلاب اسلامی بوده است.

وی خطاب به جوانان تاکید کرد: جوانان ما همیشه هوشیار بوده و وارثان شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای زینبیه و 36 هزار شهید دانش آموز هستند، بنابراین باید با علم، تلاش، جدیت و هوشیاری از انقلاب خود حفاظت کنند.

ارسال نظرات