خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: مقرر شده که شهردار مشاور ایثارگران خود را معرفی کرده و دفتر امور ایثارگران در شهرداری تشکیل شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۹۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
دفتر امور ایثارگران در شهرداری تشکیل شود/لزوم حمایت ویژه از خانواده شهدا و ایثارگران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ولی‌الله بیاتی با اشاره به ضرورت بزرگداشت یاد شهدا و ایثارگران اظهار کرد: بر همه ما است که یاد و خاطر شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم چراکه آرامش و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های ایشان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از فرزندان شهدا به همت شورای اسلامی شهر قم افزود: در این مراسم 40 نفر از فرزندان شهدایی که عمدتا در حال خدمت در آتش‌نشانی هستند حضور داشتند و از ایشان به سبب ایثارگری‌ها و تلاش‌هایی که برای اقتدار نظام اسلامی و آرامش و امنیت مردم داشته‌اند تقدیر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلاتی که برای خانواده شهدا و ایثارگران وجود دارد بیان کرد: قطعا باید نگاه ویژه‌ای برای حمایت از این خانواده‌ها وجود داشته باشد و شورا و شهرداری نیز برنامه‌های خود را حول این محور قرار داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنها به عنوان نگینی در تاریخ انقلاب درخشیده‌اند گفت: بر همین اساس و در راستای تسهیل امور و حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران مقرر شده که شهردار مشاور ایثارگران را برای این کار معرفی کند و دفتر ایثارگران نیز در شهرداری تشکیل شود.

بیاتی اضافه کرد: با این اقدام قوانین و مقررات در خصوص خانواده شهدا و ایثارگران پیگیری می‌شود و هر سه ماه یکبار نیز جلسه‌ای برای پیگیری مسایل و مشکلات تشکیل خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها