در فرهنگسرای گلستان

خانواده شهید حمزه کاظمی میهمان «نغمه عشاق» هستند

ویژه‌برنامه «نغمه عشاق»، مراسمی که پنجشنبه هر هفته با حضور خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود این هفته با هدف گرامیداشت و تجلیل از شهید مدافع حرم شهید حمزه کاظمی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از  روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، ویژه برنامه نغمه عشاق با هدف پاسداشت و تکریم خانواده شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس و تجلیل و گرامیداشت خانواده های محترم شهدای مدافع حرم پنج شنبه 14 بهمن ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
طبق روال برنامه‌ها هر هفته پنجشنبه نغمه عشاق این هفته نیز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمد باقر ربیعی آغاز و با سخنرانی مذهبی ادامه پیدا می کند. مطابق روال هر هفته شهروندان و خانواده معظم شهدا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی در این مراسم حضور پیدا می کنند.
گفتنی است در مراسم این هفته نیز ضمن قرائت فرازهایی از وصایای شهدا، با اهدای لوح تقدیر از ز خانواده های شهیدان علی اکبر لطفی ، نصرالله لطفی افشار و همسر و دختران معظم شهید حمزه کاظمی، نهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه تجلیل خواهد شد. شهید حمزه کاظمی متولد اول شهریور ماه سال 48 و اصالتا کرمانشاهی بود و در مقطع کارشناسی ارشد رشته اطلاعات استراتژیک فارغ التحصیل شده بود. این شهید بزرگوار مدافع حرم در 28 بهمن ماه سال 94 در سوریه و در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید و پس از یازده ماه از چنگال حراميان داعشي و تكفيري آزاد شده و به ميهن اسلامي بازگشت.
گفتنی است ؛ تا کنون برنامه تجلیل بیش از 220 خانواده شهید با هدف پاسداشت و تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در فرهنگسرای گلستان برگزار شده است.
این مراسم صبح روز پنجشنبه 14 بهمن ساعت 7:30 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
ارسال نظرات