خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

قاموس ایران اسلامی استکبار ستیزی است/بزک کردن چهره‌ی آمریکا توسط برخی گروه‌های سیاسی در عرصه‌ی داخلی بسیار تأمل‌ برانگیز است

کد خبر: ۸۸۱۷۴۵۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: بزک کردن چهره‌ی آمریکا توسط برخی گروه‌های سیاسی در عرصه‌ی داخلی بسیار تأمل‌برانگیز و موضوعی است که باید از ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی در حوزه‌ی امنیتی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که به همت روابط عمومی و تبلیغات و با حضور کلیه پایوران در حسینیه شهید شجاعی این سپاه برگزار گردید ضمن سخنانی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ضد استکباری بود.

حجت الاسلام تقی خدائی فام با بیان اینکه قیام مردم ایران برچیدن سایه حضور و نفوذ حکومت‌هایی همچون آمریکا بر سر خود بود افزود: استکبار یک ماهیت باطل است که سعی دارد کشورهای انقلابی با ویژگی اسلامی همچون ایران را از سر راه خود بردارد.

وی تصریح کرد: عواملی در داخل وابسته آمریکا بودند که در راه بازگرداندن آمریکا به ایران تلاش بسیاری کردند و این عده هنوز هم حضور دارند و در زمان‌هایی با شدت بیشتر، سیاست تطهیر آمریکا را دنبال می‌کنند و برخی مواقع دست برمی‌دارند تا زمان مناسب آن فرا برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به ماموریت این افراد در کشور اشاره کرد و گفت: این افراد با تفکرات خاص سیاسی خود شاید اصلاً هم اعتقاد نداشته باشند که آمریکا حلال مشکلات است، اما مأموریت آنها این است تا چنین فضایی را در میان افکار عمومی ایجاد کنندو در این راه تنها نیستند بلکه عوامل خارجی، آنها را همراهی می کنند و هزینه‌های لازم را هم می‌پردازند که مقام معظم رهبری درباره چنین افراد و تفکر آنها تعابیری همچوم «وابسته»، «سرسپرده»، «شیفته آمریکا»، «فریب خورده» و عناوین دیگر به کار برده‌اند.

حجت الاسلام خدایی فام حیات سیاسی برخی گروه‌ها را در عرصه‌ی داخلی به‌شدت در گرو مطرح شدن و برجسته ماندن موضوع رابطه با غرب دانست و افزود:. مثل اینکه اگر رابطه‌ی ایران و غرب خصمانه باشد، مرگ سیاسی این گروه فرامی‌رسد و دچار یأس ایدئولوژیک خواهند شد. و به همین خاطر است که رابطه با غرب را به هر بهانه‌ای که شده می‌خواهند زنده نگه دارند تا مشروعیت اجتماعی خویش را زنده نگه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد: آنچه برای این گروه اهمیت دارد، مسئله‌ی برجسته ماندن رابطه با غرب به‌عنوان یک سمبل ایدئولوژی لیبرال‌دموکراسی است.

وی در پایان ایالات متحده آمریکا را راس استکبار در دنیای امروز دانست و گفت: ویژگی‌هایی که در فرهنگ و آموزه‌های دینی برای روحیه‌ی استکباری ذکر شده امروزه در مبانی، عملکرد و رفتار دولت آمریکا به‌وضوح و به‌صورت تام و تمام نمایان گشته و همین موضوع زمینه‌ساز دشمنی ایران اسلامی با دولت آمریکا شده است.

ارسال نظرات