در پی تصویب سازمان بنادر به منظور تغییر نام بندر هاشمی نژاد به نام بندر رفسنجانی اتفاق افتاد!

نارضایتی رزمندگان و مردم حزب الله بهشهر در مورد تغییر نام بندر شهید هاشمی نژاد

با تصویب مهندس مجید ترکان رئیس سازمان بنادر کشور در خصوص تغییر نام بندر شهید هاشمی نژاد(امیر آباد)بهشهر به نام هاشمی رفسنجانی بسیجیان، رزمندگان و مردم حزب الله شهرستان بهشهر مازندران نارضایتی خود را از تغییر نام بندر این شهید روحانی و انقلابی شهرشان ابراز کردند.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی انتشار مصوبه تغییر نام بندر شهرستان بهشهر  به نام بندر هاشمی رفسنجانی گروههای مردمی شهرستان با صدور بیانیه ای نارضایتی خود نسبت به اقدام مهندس ترکان (رئیس سازمان بنادر کشور) را اعلام کردند و خواستار احترام مسئولین به جامعه روحانیت، خانواده های شهدا، انقلابیون و مردم فهیم و دیندار مازندران شدند و هر گونه تصمیم را جدای از اراده ملت خیانت واضح دانستند.
 در میان بیانیه های متعدد، بیانیه گروه رزمندگان شهرستان بهشهر حکایت از عزم مردمی در اعلام نارضایتی نسبت به این گونه اقدامات  خود سرانه و خوش خدمتانه برخی مسئولین داشت که شرح آن با مقدمه مندرج شده در ادامه می آید؛
  سازمان بنادر پیشنهاد تغییر نام بندرهاشمی نژاد(امیرآباد) را به بندر آیت الله #هاشمی_رفسنجانی به تصویب رساند!!!!!
خبر تغییر نام بندرهاشمی نژادبهشهر، با واکنش منفی و نارضایتی مردم بهشهر و منطقه مواجه شد!
زیرا؛
۱- بندر امیرآباد بهشهر در گذشته به نام شهید عبدالکریم هاشمی نژاد نام گذاری شده بود!
۲- علیرغم احترام و تکریم بزرگان انقلاب نام بندر مزین به نام مقدس شهید می باشد.و این بابی در آینده می گردد تا نام " شهید" از کوچه و تابلوهاو... حذف گردد.
۳- با توجه به قابل تکریم بودن دیگر بزرگان و افتخارآفرینان انقلاب در کشور و استان های دیگر! شهید هاشمی نژاد خود سند افتخار انقلاب بوده و است و ایران اسلامی خصوصا بهشهری های به ایشان می بالند. و حذف نام این"جوانمرد شهید" آنهم در شهری که منتسب به ایشان است. ظلم و بی احترامی به این شخصیت بی نظیر و شاگرد ممتاز امام(ره) در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

گروه رزمندگان بهشهر
ارسال نظرات
پر بیننده ها