استاندار لرستان گفت: دو شهر شول آباد و درب گنبد در مناطقی بسیار سردسیر قرار دارند که بدون گاز بوده و انتظار داریم مشکل گازرسانی به این دو شهر برطرف شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۴۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، هوشنگ بازوند جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت برگزارشد، اظهار داشت: طی دولت تدبیر و امید،اقدامات بسیار ویژه ای در حوزه گاز رسانی به روستاها انجام گرفته که بی سابقه است.

وی با اشار به اینکه در این دوره ۳ ساله علاوه بر گاز رسانی به عمق روستاهای استان ۳ شهر بزرگ نیز از نعمت گاز بهره مند شدند، افزود : دو شهر شول آباد و درب گنبد در مناطقی بسیار سردسیر قرار دارند که بدون گاز بوده و انتظار داریم مشکل گازرسانی به این دو شهر برطرف شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: برخی صنایع استان برای تولید و فعالیت نیازمند تقویت گازرسانی و تامین خوراک در زمینه کاری خود هستند.

بازوند با یادآوری اینکه طی ۳ سال گذشته ۶۰۰ تا ۶۳۰ روستای لرستان گازرسانی شده اند، بیان کرد: تا قبل از شهریور سال ۹۲ تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان ۳۲۷ مورد بود که در این مدت تعداد روستاهای گازرسانی شده لرستان به بیش از ۹۵۰ مورد رسیده است.

استاندار لرستان گفت: بر اساس سند اقتصاد مقاومتی تا خرداد ۹۶ تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز لرستان باید به ۱۰۰۰ روستا برسد.

ارسال نظرات