امام جمعه بافق در دیدار با بسیجیان:

معنویت رمز پیروزی انقلاب است/ نظام ما عاشق دین، قرآن و خداست

نماینده ولی فقیه در بافق، مسئله معنویت در کشور را رمز پیروزی ایران در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: نظام ما عاشق دین، قرآن و خداست.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: همزمان با دهه مبارک فجر فرمانده ناحیه بافق،سرپرست فرمانداری،جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه بافق ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور روزهای پرشور انقلاب و حرکت های انقلابی مردم با رهبری بنیانگذار نهضت، حضرت امام خمینی(ره) است.

امام جمعه بافق گفت:پیروزی انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت های انقلابیون به دست آمد و رمز پیروزی آن معنویت بود.

حجت الاسلام جواد سلیمانی با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان، بهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده است و خون‌های پاکی برای حفظ آن ریخته شده است، باید قدر این خون ها را دانست.

وی افزود: در حال حاضر کشور ایران از امنیت بالایی برخوردار می باشد و خوشبختانه جایگاه سیاسی کشور در منطقه و جهان در مرتبه بالایی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در بافق، مسئله معنویت در کشور را رمز پیروزی ایران در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: نظام ما عاشق دین، قرآن و خداست.

سرپرست فرمانداری بافق نیز ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه فجر با اشاره به شخصیت امام جمعه شهرستان گفت: امام جمعه شهرستان یک فرد مبارزاتی و انقلابی است که در دوران انقلاب در صحنه های مختلف حاضر و فعال بوده است.

محمد زاده رحمانی با تاکید بر ثمره ایثار و مبارزات جهاد گونه ی شخصیت های انقلابی در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: امروزه جایگاه ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف ملی و منطقه ای دارد که باید قدردان این جایگاه و مقام باشیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار