امام جمعه بروجردگفت : بعد از انقلاب مدل جدید حکومت به نام جمهوری اسلامی در کشور به وجود آمد و براساس شکل گیری این نظام رفع محرومیت از روستاها در اولویت قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در آیین افتتاح گاز رسانی به 15 روستای بخش مرکزی بروجرد درمسجد روستا ده‌شیخان این بخش دردومین روز از گرامیداشت دهه فجر همزمان با دیگرطرح های گازرسانی لرستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت گاز و معاون وزیر نفت و استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: 38 سال قبل در چنین ایامی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مجاهدت ملت به پیروزی رسید.

وی افزود: بعد از انقلاب مدل جدید حکومت به نام جمهوری اسلامی در کشور به وجود آمد و براساس شکل گیری این نظام رفع محرومیت از روستاها در اولویت قرار گرفت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در دوران پهلوی مناطق روستایی در محرومیت شدید به سر می بردند شهرهای بسیاری نیز از امکانات رفاهی بی بهره بودند اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی واستقرار جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و روستا ها خدمات چشمگیری انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی تصریح کرد: علی رغم هم مشکلات و توطئه های دشمنان در طول 38 گذشته خدمات نظام اسلامی ایران در دور افتاده ترین روستاها به چشم می خورد.

وی عنوان داشت : امروز به برکت انقلاب اسلامی روستاها از نعمت آب، برق، گاز، تلفن، راه آسفالت، بهداشت و درمان و اینترنت برخوردار هستند ولی هنوزغبارمحرومیت به طور کلی زدوده نشده است.

امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: امروز در شهرستان بروجرد گازرسانی به 15 روستا شروع شده و90 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز شهری برخوردارهستند که این مهم یکی از خدمات بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران به روستائیان است.

همچنین سرپرست شرکت گاز شهرستان بروجرد گفت: با بهره برداری از این طرح ها 15 روستای بخش مرکزی این شهرستان ازنعمت گاز برخوردار و به شبکه اصلی گاز کشورمتصل شدند.

محمد رضا کامیابی در حاشیه افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای دهشیخان برگزار شد افزود: برای اجرای طرح گاز رسانی به این روستاها درمجموع اعتیاری بالغ بر 140میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح ها 800 علمک گاز در این روستاها نصب و حدود 2هزار و 500 تن از جمعیت روستایی این بخش از نعمت گاز برخوردار شدند.

سرپرست شرکت گاز بروجرد تصریح کرد :هم اکنون 100درصد جمعیت شهر بروجرد و 99 درصد روستاهای این شهرستان و بخش اشترینان از نعمت گاز برخوردار می باشند .

کامیابی افزود : به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ازمجموع 186روستای این شهرستان 100 روستای بالای 20 خانوار جمعیت از نعمت گاز بهره مند بوده و تلاش خواهد شد تا پایان سال 1396 مجموع روستاهای این شهرستان از این نعمت برخوردار می شوند.

وی بیان کرد: ازابتدای سال جاری تاکنون 30 روستای این شهرستان به شبکه گاز متصل شده اند .

ارسال نظرات