خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم خبر داد
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم از برگزاری کارگاه آموزش سخنوری و مجری‌گری ویژه بسیجیان استان با حضور چشمگیر بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) در حوزه هنری قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۵۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
برگزاری کارگاه سخنوری و اجرا ویژه بسیجیان قمی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت جنگ نرم اظهار کرد: اکنون دشمن در جنگ سخت ناتوان است به همین علت تهاجم‌های فرهنگی خود را گسترش داده و به دنبال تغییر افکار، عقاید و رفتار مردم است.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید در عرصه‌های مختلف برای مقابله با تهاجم‌های جنگ نرم آماده باشند، اضافه کرد: پیروزی در جنگ نرم مقابل دشمن بدون تربیت انقلابیون متخصص در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) بر لزوم حضور بسیجیان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: جامعه اسلامی نیازمند فعالیت‌های انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر است چراکه این فعالیت‌ها می‌تواند آموزه‌های انقلابی را در میان مردم ترویج دهد.

وی از اهتمام سپاه استان قم نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های فرهنگی و هنری یاد کرد و افزود: کارگاه آموزش سخنوری و مجری‌گری بسیجیان استان قم به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و با حضور اساتیدی برجسته استان از جمله مصطفی دشتی و شاهین احمدی در حوزه هنری برگزار شد.

بختیاری با اشاره به اینکه تربیت و توانمندسازی بسیجیان در عرصه اجرا و گویندگی به صورت ویژه دنبال می‌شود، مطرح کرد: بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در کارگاه آموزشی مذکور حضور چشمگیری داشته‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها