افتتاح رسمی و آغاز به کار استودیوحرفه ای صدا و تصویر ، برگزاری شب شعر انقلاب ،رونمایی از کتاب « نبرد کوهسالان و ... از جمله برنامه های حوزه هنری در ایام دهه فجر است.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۵۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این موضوع گفت : در دهه چهارم حیات پرخیرو برکت انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) شاهد به ثمر نشستن خون شهیدان انقلاب هستیم و عزت و اقتدار نظام اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهان به صدا درآمده است و امروز ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی در مقابل استکبار جهانی از کشورهای مظلوم حمایت و به عنوان رهبر محور مقاومت تمامی نقشه های شوم استکبار را برعلیه ملت آزاده ایران خنثی نموده و به سمت شکست سوق داده است.

 

 

وی در این زمینه به پیروزی های ارتش و ملت سوریه و مردم ستمدیده یمن و پیروزی های ارتش عراق  اشاره نمود و گفت : تمام جهانیان و مفسران سیاسی و نظامی به این باور رسیده اند که در رسیدن به این موفقیت ها ، هدایت ها و حمایت های صورت گرفته ایران در کنار عزم راسخ این ملت ها در مبارزه با ظلم و ستم های روا داشته شده ، بیشترین نقش را داشته است.

 

 

مرادی تصریح نمود : ایمان به لطف و عنایت حضرت حق ، رهبری خردمندانه ، ولایتمداری ملت و باور به توانمندی های بومی  ، ملت ایران را در جایگاه والای عزت و اقتدار نشانده است و درحالیکه شاهد بازی خیمه شب بازی قدرت های استکباری با حکام سرسپرده منطقه می باشیم ، فرزندان این مرز وبم با سلاح ایمان ، عزت و اقتدار از کیان ایران اسلامی حراست و پاسداری نموده و بر ماست تا به شکرانه این جایگاه جشن های انقلاب را باشکوه تر از دوره های گذشته برگزار نماییم.

 

 

وی در این خصوص گفت: در ایام دهه مبارکه فجر برنامه های متنوعی توسط حوزه هنری برنامه ریزی شده است که انشاء ا... در طول این دهه اجرایی می گردد .

 

 

رئیس حوزه هنری افزود : افتتاح رسمی و آغاز به کار استودیوحرفه ای صدا و تصویر ، برگزاری شب شعر انقلاب ، برگزای شب خاطره شهید ملا حیدر فهیم ، رونمایی از کتاب خاطرات سردار ملکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در استان کردستان با عنوان « نبرد کوهسالان» ، مشارکت در برگزاری جشن انقلاب ، برگزاری نمایشگاه کاریکاتوربا موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در سنندج و بیجار، برپایی نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی با همکاری نواحی 1 و 2 اداره آموزش و پرورش شهرستان سنندج در محل گالری سوره، اعزام گروه های هنری جهت اجراء در مراسم کمیته های مختلف دهه فجر، اکران فیلم یتیم خانه ایرانیان و بالاخره درصورت تفاهم اکران هزمان فیلم های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از مهمترین برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی است که در این ایام اجراء می گردد.

 

ارسال نظرات