کاظم یزدانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

دهه فجر تولد دوباره اسلام بود/ انقلاب اسلامی سلطه تحقیرآمیز آمریکا بر کشور را نابود کرد

مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی،تولدی دیگر برای اسلام بود، گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، نشان دادند که خواهان استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۶۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
کاظم یزدانی مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی،تولدی دیگر برای اسلام بود، گفت: در دهه ی فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود و اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار نبودند و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحوّل در این کشور نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه تحقیرآمیز آمریکا و حکومت دیکتاتورىِ پهلوی از این مملکت برکنده شود.
 
وی ادامه داد: شایسته است که همه ساله با گرامیداشت هر چه با شکوه تر این دهه از طریق برگزاری جشن ها، بیان خاطرات آن دوران از طریق رسانه ها بویژه رسانه های دیداری و شنیداری و مطبوعات، ایجاد هیجان های عاطفی صحیح و برگزاری مراسم های درخور این دهه، ارزش های انقلاب، آرمان های امام راحل و شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم.
 
مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره)، کشورهای مستکبری که چشم طمع به کشورمان داشتند، دستشان بعد از انقلاب از کشور قطع شد و ملت ایران نشان دادن که خواهان استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی هستند.
ارسال نظرات