ویژه برنامه‌های ولادت حضرت زینب(س) در موسسه فرهنی بین الحرمین شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۷۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

حجت الله عامریان مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به ویژه برنامه های ولادت حضرت زینب(س) در موسسه فرهنگی بین الحرمین اظهار کرد: کارگاه آموزشی ویژه خواهران با حضور استاد معصومه بهرامی در دفتر مرکزی موسسه و کارگاه آموزشی ویژه برادران با حضور استاد محمد ابراهیمی در دارالقرآن الکریم و اهل البیت (ع) برگزار شده است.

وی افزود: این کارگاه آموزشی در رابطه با سیره زندگانی حضرت زینب (س) بوده و کلیه علاقمندان می توانند در آن شرکت نمایند.

عامریان در ادامه گفت: ویژه برنامه شب ولادت حضرت زینب(س)، روز پنج شنبه 14 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی «حجت الاسلام فیض آبادی» از اساتید دانشگاه رضوی و مولودی خوانی علی کردی و همچنین با حضور گروه تواشیح "سائلین الزهرا(س)" توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه موسسه فرهنگی بین الحرمین در روز میلاد جمعه 15 بهمن به همراه دعای پرفیض ندبه و مولودی خوانی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  فیض آبادی از ساعت 6 صبح در مهدیه بزرگ شاهرود برگزار می گردد.

عامریان تصریح کرد: از دیگر برنامه های موسسه فرهنگی در این ایام اهداء بسته های فرهنگی ویژه ایام ولادت حضرت زینب (س)  و تقدیر و تجلیل از پرستاران خصوصاً پرستاران همکار در موسسه فرهنگی بین الحرمین می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها