مهدي استيري در نشست خبری دهه فجر گفت: 35 پروژه طي دهه فجر در بخش بسطام با اعتباري بالغ‌ بر ۱۳ميليارد و ۱۳۵ميليون و ۱۰۰هزار تومان افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهدي استيري در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شاهرود که در سالن جلسات بخشداری بسطام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد امام راحل و شهدا اظهار کرد: دهه فجر فرصتي بسيار خوب براي ترويج و اشاعه اميد در بين مردم است كه مي‌توانند از نزديك خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را لمس كنند.

 وی با بيان اشاره به افتتاح ۳۵پروژه طي دهه فجر در بخش بسطام افزود: اعتباري بالغ ‌بر ۱۳ميليارد و ۱۳۵ميليون و ۱۰۰هزار تومان صرف این پروژه ها شده است و چهار ميليارد و ۸۲۳ميليون و ۱۰۰هزار تومان از اين ميزان اعتبار مربوط به پروژه‌هاي عمراني و هشت ميليارد و ۳۱۲ميليون تومان مربوط به پروژه‌هاي اقتصادي خواهد بود كه اين طرح‌ها ۲۰نفر اشتغال‌زايي نيز خواهند داشت.

وي خاطر نشان کرد: به دليل بافت كشاورزي و دامداري بخش بسطام غالب پروژه‌هاي قابل‌افتتاح در اين بخش حول محور آب‌رساني، دامداري، زراعت و باغباني، نهال‌كاري است كه از شاخص‌ترين اين پروژه‌ها مي‌توان به مجموعه گاو شيري مزج با ظرفيت ۵۰رأس بااعتبار ۶۸۰ميليون تومان از محل اعتبارات دولتي و ۸۰۰ميليون تومان آورده بخش خصوصي، سيستم آبياري باراني بااعتبار ۳۸۰ميليون تومان تسهيلات دولتي، توليد نهال با ۱۵۰ميليون تومان اعتبار هستند.

بخشدار بسطام بابيان اينكه سردخانه ميلاد بسطام در دهه مبارك فجر به بهره‌برداري خواهد رسيد، گفت: اين پروژه در راستاي اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي بااعتبار يك ميليارد و ۷۰۰ميليون تومان اعتبارات دولتي و دو ميليارد تومان آورده شخصي به بهره‌برداري خواهد رسيد.

استيري بابيان اينكه دولتمردان در روز هفدهم بهمن‌ماه ميهمان بخش بسطام خواهند بود، بیان کرد: سفر يك‌روزه دولتمردان در بخش بسطام با حضور فرماندار و مسئولان ذي‌ربط باهدف بازديد و افتتاح پروژه‌هاي اقتصادي و عمراني و همچنين ديدار مردمي با اهالي بخش بسطام صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها