صدیف فرمان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی گفت:‌ حدود 50دستگاه خودرو در مسیر گرمی به بیله سوار کمک رسانی شدند.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،صدیف فرمان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی ازتلاش راهداران این اداره از ساعات اولیه بارش برف در این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه 118کیلو متر جاده اصلی ، 70کیلومتر جاده فرعی و 733کیلومتر جاده روستایی را با 12 اکیپ پوشش داده ایم،‌ اظهار کرد: 3 اکیپ در راهدار خانه، 2 اکیپ در مسیر بیله سوار،‌ 2اکیپ در راه اصلی گرمی به اردبیل(جاده جدید)،‌ 2 اکیپ در مسیر بخش انگوت، 2اکیپ در مسیر بخش موران و 1 اکیپ هم در جاده قدیم گرمی به اردبیل در حال ارائه خدمت می باشند.

فرمان از باز بودن تمامی محورهای اصلی شهرستان خبرداد و افزود: عملیات نمک پاشی در تمام جاده‌های مواصلاتی گرمی که لازم بود صورت گرفته ولی بدلیل کولاک و یخبندان تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرمانده پلیس راه گرمی –بیله سوار نیز با اشاره به اینکه کار امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف با همکاری پلیس و راهداری در حال انجام است گفت: حدود 50دستگاه خودرو در مسیر گرمی به بیله سوار کمک رسانی شدند.

وی تاکید کرد: اکثر خودروهایی که در برف و کولاک گرفتار شده‌اند تجهیزات زمستانی همراه ندارند.

سروان حاتمی هم گفت: از صبح امروزکه کولاک مسیر راههای اصلی را فراگرفته امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف ادامه دارد و راهداری نیز در حال بازگشایی مسیر است و به تدریج خودروها در حال حرکت به سمت مقصد هستند.

وی گفت: بدلیل ادامه بارش برف و کولاک شدید که علی رغم برف روبی جاده ها بدلیل کولاک شدید جاده ها پوشیده از برف می شوند از رانندگان عزیز که دراین محورها تردد میکنند خواست تمام جوانب احتیاط را درنظرگرفته و بابستن زنجیرچرخ تردد کند.



ارسال نظرات