خبرهای داغ:
کلینیک عمومی و تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشكي شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۵۹۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با دومين روز از دهه مبارك فجرکلینیک عمومی و تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشكي شاهرود با حضور رييس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود ، معاون عمراني استانداري سمنان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود ،جمعي از مسئولين  دستگاههای اجرایی شهرستان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.

دكتر سید عباس موسوی رييس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود در مراسم افتتاحيه كلينيك بهار اظهار کرد: باتوجه به وسعت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شاهرود و نیاز منطقه اين مركز داندانپزشكي افتتاح گرديد كه در نوع خود يكي از اولين مراكز ارائه خدمات دندانپزشكي دولتي در كشور محسوب مي شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشكي شاهرود به مشکلات دهان و دندان اشاره کرد و افزود: با ارتقاء سطح آگاهي جامعه و  آموزش در سنین کودکی می توان اهمیت این موضوع را از پیش دبستانی ها آغاز کرد و مجموعه کلینیک دندانپزشکی بهار آماده میزبانی از دانش آموزانی است که برای معاینه به این مرکز مراجعه می کنند.

وي ضمن بیان اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامي خدمات رسانی به مردم است بيان کرد : خدمات رسانی در زمینه پزشکی و بهداشتی به عموم مردم از اهميت بالاي برخوردار مي باشدچرا كه بسیاری از مردم در مواجه با مشکلات دهان و دندان متحمل هزینه های هنگفتی می شوند که با قرار گرفتن همه خدمات در یک مرکز معظل رفت و آمد را برای بیمار کاهش می دهد.

در اين مراسم مهندس زند وكيلي معاون عمراني استانداري سمنان از تلاشهاي به عمل آمده جهت افتتاح اين مركز و خدمات دانشگاه علوم پزشكي شاهرود تشكر نمود.

شايان ذكر است کلینیک عمومی و تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشكي شاهرود با اعتباری حدود 10 ميليارد ريال درزيربناي ۲۵۰ متر مربع شامل: بخش های ارتودنسی، رادیوگرافی، جراحی لثه، درمان ریشه، معاینه عمومی و جراحی به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها