امام جمعه بیله سوار:

رمز ماندگاری انقلاب مردم ایران، جامعیت آن بود

امام جمعه بیله سوار گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران هم از نظر ماهیت و هم از حیث جامعیت با تمامی انقلاب‌های دنیا متفاوت است و این تمایز سبب ماندگاری و اعتلاء روزافزون انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در حاشيه مراسم نمادين نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه ام البنین بیله سواراظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و نسل جوان امروز نیز باید به پاسداشت آرمان های انقلاب متعهد باشد.

وی با اشاره به مشارکت همیشه مردم در صحنه پیروزی انقلاب، نقش دانش‌آموزان را نیز در حفظ و حراست از انقلاب بسیار موثر دانست و گفت: دانش‌آموزان حتی در چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی که پس از انقلاب برای ایران عزیز ایجاد شد نقش موثری داشتند.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه بیش از 36 هزار شهید دانش‌آموز و 5 هزار شهید فرهنگی تقدیم نظام و انقلاب کردیم، تصریح کرد: امیدواریم دانش‌آموزان در ادامه مسیر نیز نقش خوب و موثری را ایفا کنند تا به ظهور ولی عصر (عج) ختم شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره)، انقلاب اسلامی را حرکت تاریخی مردم رنج دیده برای آزادی از ستم طاغوت توصیف کرد و مسئولان و مدیران را به دوری از اشراف گرایی و همدلی با مردم توصیه کرد.

امام جمعه بیله سوار با بیان این نکته که اغلب انقلاب‌های رخ داده در دنیا اقتصادی، سیاسی و یا کودتاهای نظامی بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران هم از نظر ماهیت و هم از حیث جامعیت با تمامی انقلاب‌های دنیا متفاوت است و این تمایز سبب ماندگاری و اعتلاء روزافزون انقلاب است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه مدیریت مجهز به ایمان و اراده الهی همراه با معنویت امام راحل و همراهی مردم عنوان و اظهار کرد: تاریخ نشان داده که هر وقت ایمان و معنویت با وحدت و همدلی توام باشد، موفقیت حاصل می شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار