خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع بازنشستگان سپاه جلفا در خصوص وظایف مسئولان نسبت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گفت: نظر ایشان در همه ابعاد همان نظریات امام امت(ره) است، بنابراین مسئولان م اگر می‌خواهند به سرافرازی و پیروزی برسند باید پیرو ولایت باشند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با برشمردن مهم ترین تهدیدات فراروی نظام اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل اسلام، رهبری و مردم بر پا شده است و اگر این سه اصل تداوم یابد، هیچ قدرتی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.


وی به موضوع نفوذ که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اشاره و بیان کرد: تعبیر رهبر انقلاب از نفوذ در عرصه فرهنگ که با عنوان تهاجم و ناتو فرهنگی مطرح است، نشان می دهد که این مسئله کاملا جدی است و دشمن برای اینکه بتواند نفوذ کند نخستین گام خود را در تغییر بینش و نگرش نیروهای انقلابی معطوف کرده است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: امروز فتنه جدید دشمن تضعیف روحیه انقلابی و خارج کردن نیروهای انقلابی از صحنه است و تجربه این انقلاب نشان داده است که در هر عرصه و جبهه ا ی که موضع انقلابی و جهادی داشته ایم در آن زمینه پیشرفت داشته ایم پس باید با عمل به تکلیف و حفظ روحیه انقلابی در مقابل فتنه دشمنان سدی محکم ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری بازنشستگان در برابر شرایط کنونی کشور اظهار داشت: شما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتید و تجربیات گرانبهایی به دست آوردید، الان هم باید با توطئه های دشمن آشنا باشید و در مقابل هجمه های آنان آمادگی لازم را داشته باشید.

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه جلفا با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه عاشورا در امور نواحی، مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، بازنشستگان و خانواده های این عزیزان در حسینیه 14 معصوم(ع) هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات