مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

نفوذ در ارکان نظام، ترفند جدید دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان مدرسه زینبیه هادیشهر با تبریک دهه فجر، اولویت اصلی دشمن را نفوذ در ارکان نظام دانست و گفت: دشمن می خواهد از این طریق به ارزش ها و آرمان های انقلاب ضربه بزند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۵۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی انقلاب اسلامی را برگرفته از قیام عاشورای حسینی خواند و افزود: همه اولیای الهی در دوران خود در مسیر حق حرکت کرده اند و انقلاب اسلامی نیز نقشه مسیر خود را از عاشورای حسینی گرفته است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق وعده الهی در خصوص پیروزی کسانی که به یاری خدا شتافته اند عنوان و خاطرنشان کرد: وقتی امام راحل و ملت انقلابی و حسینی برای دفاع از اسلام قیام کردند خداوند نیز بر اساس وعده ای که داده بود آن ها را یاری کرد و به پیروزی رساند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با تاکید بر هوشیاری ملت ایران در برابر پروژه نفوذ دشمن اظهار داشت: دشمنان این نظام تلاش گسنرده ای برای ورود به ایران اسلامی و فروپاشی انقلاب ملت ایران بکار می گیرد و این بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است که راه نفوذ دشمن را سد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا بیان داشت: ملت انقلابی در راهیمایی باشکوه 22 بهمن ، بازهم وفاداری خودشان را به آرمانهای والای انقلاب، امام امت، ولایت و خون شهیدان نشان خواهند داد و درکمال یکپارچگی و وحدت کلمه، اقتدار و عزت و سر افرازی خود را به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار