فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

حضور بیش از 10 هزار رزمنده استان مرکزی در گردهمایی بزرگ یاوران انقلاب

فرمانده سپاه روح الله گفت: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی از نقاط مختلف امروز در این مراسم حضور به هم رسانند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی در گردهمایی بزرگ رزمندگان استان مرکزی که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی گفت: ما هرچه داریم به برکت وجود شهیدانی است که با نثار جان خویش نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
وی افزود: پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان مرکزی از نقاط مختلف امروز در این مراسم حضور به هم رسانند.
فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: استان مرکزی زادگاه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی 14 هزار فرهیخته است که یک چهارم سیاسی علمی و مذهبی کشور را در خود جای داده است. 
سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در دوران دفاع مقدس گفت:در عرصه دفاع مقدس استان مرکزی بیش از 7 هزار شهید و 15 هزار جانباز و 830 هزار جانباز در راه دین، جان و مال خود را فدا کردند.
وی افزود:با گذشت 27 سال از گذشت آن دوران پر افتخار که هنوز صدای خس خس سینه ها که یادگار دوران دفاع مقدس است و در جای جای استان به چشم می خورد بر آن شدیم تا این همایش را برگزار کنیم.
فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: این گردهمایی بزرگ با اهدافی همچون دیدار و زنده کردن یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد همدلی و همگرایی و همزبانی بین این عزیزان عرصه ایثار، تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط میان رزمندگان در جبهه جهاد با کفر در دوران گذشته و عزیزان حاضر امروز در این جبهه، تجلیل از مقام رزمنده و مجاهدان انقلابی و آمادگی برای برگزاری کنگره ملی فرماندهان، سرداران و امیران و بیش از 7 هزار شهید استان مرکزی برای سال 97 است.
وی ادامه داد: برای برگزاری این کنگره در 9 کار گروه ستاد پیشینه رزم استان مرکزی با حضور 100پژوهشگر و محقق اقدام به جمع آوری اسناد و تاریخ شفاهی این خطه کرده ایم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار