در نشست روشنگری بافق مطرح شد:

مهمترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود

دکتر غفوری در نشست روشنگری در بافق گفت: مهمترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود. این قیام، قیام حق بر علیه باطل، قیام عبودیت بر علیه طاغوت، قیام انسانیت برعلیه توحش است.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، نشست روشنگری با موضوعیت انقلاب و دستاوردهای آن همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در محل بیت الرضا (ع) شهرستان بافق توسط حوزه مقاومت شهدای خواهربا حضور بیش از 100 نفر از خواهران بسیجی برگزار گردید.

"دکتر غفوری" سخنران مراسم در رابطه با وظیفه ما در قبال ماندگاری انقلاب اسلامی و تشبیه آن به شجره طیبه سخن گفت.

وی با بیان اینکه مسلمانان در هر کجای دنیا میوه های این شجره طیبه هستند به فرموده امام اشاره کرد و گفت:حضرت امام(ره) فرمودند: " اگر دیدید دشمن بیشتر شما را تهدید می کند بدانید کارتان را خوب انجام داده اید."
غفوری د اصلی ترین هدف مراکز فکر و اندیشه در دنیای استکبار را از بین بردن عناصر ماندگاری اسلام دانست و افزود: انقلاب ما، پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است.
وی گفت: مهمترین و اساسی ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم برای خدا بود. این قیام، قیام حق بر علیه باطل، قیام عبودیت بر علیه طاغوت، قیام انسانیت برعلیه توحش است.
دکتر غفوری در پایان آسیب شناسسی جریان انقلاب در حوزه های انتخابات، گفتمان، رفتار و حرکت نیروهای انقلاب و حوزه های مربوط به کارآمدی نیروهای انقلابی را بیان فرمود و گفت: ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.



ارسال نظرات