خبرهای داغ:
رييس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا به مناسبت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي گفت: سعادت ابدی ملت ايران و سعود به قله هاي رفيع افتخار در شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي محقق مي شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۸۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: رييس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا به مناسبت دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در جمع فرماندهان و كاركنان قرارگاه عملياتي لشگر16 زرهي و تيپ 116 شهيد صفوي قزوين گفت: اگر مي خواهيم استقلال و آزادي داشته باشيم بايد در همه ابعاد از جمله سياسي، نظامي، فرهنگي و اقتصادي خودكفا باشيم.
حجت الاسلام والمسلمين صفايي سربلندي كشور و ملت ایران اسلامی  را در تحقق کامل استقلال همه جانبه دانست و افزود: ملت غيور و دلاور ايران با جوانان تلاشگر خود هم اكنون به ظرفيت هاي بزرگي دست پيدا كرده كه نشان از مستقل بودن كشور در منطقه و جهان دارد و اين موضوع را مي توان در همه عرصه ها مشاهده كرد.
وي از پيشرفت هاي نظامي به عنوان يكي از شاخصه هاي استقلال ياد كرد و افزود: در زمان طاغوت قادر نبوديم يك گلوله توپ را هم بسازيم اما امروزه با ساخت تسليحات نظامي به ويژه موشك هاي قاره پيما تمام جهان را به حيرت وا داشته ايم.
رييس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا در ادامه از استقلال اقتصادي هم سخن گفت و خاطر نشان كرد: استقلال اقتصادي را مي توان به عنوان يكي از بزرگترين نعمت ها در كشور قلمداد كرد؛ هرچند كه در اين مسير ضعف هايي وجود دارد اما مي توان با مديريت صحيح ،توليد ملي و  تحقق اقتصاد مقاومتی ، خلآ هاي پيش رو را برطرف كرد و محتاج بيگانه نبود.
وي قاچاق كالا را يكي از مهمترين ريشه هاي آسيب رساندن به اقتصاد دانست و تصريح كرد: اگر مي خواهيم اقتصادي رو به رشد داشته باشيم بايد جلوي قاچاق كالا گرفته شود و اين گره به دست مسئولين و مردم باز خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين صفايي از دشمنان انقلاب هم گفت و افزود: كشورهايي همچون انگليس و آمريكا و منافقين انقلاب با در اختيار گرفتن فضاي مجازي جوان ها را به كشور و مسئولين بدبين مي كنند تا ياس و نااميدي را در ملت به ويژه جوان ها ايجاد كند.
وي از آتش نشانان فداكار ايران هم تقدير كرد و گفت: جوانان آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسكو با از خود گذشتگي و فداكاري به جهان ثابت كردند كه هنوز به ملت و كشور خود علاقه دارند و نمي گذارند دشمنان كشور براي آنها شايعه پراكني كنند.
رييس دفتر عقيدتي سياسي فرماندهي معظم كل قوا  در پايان سخنانش ملت را به خودباوري ترغيب و تشويق كرد و گفت: اگر هر ايراني خود را باور داشته باشد همه مشكلات كشور نابود مي شود كه از نمونه آن مي توان به امنيت كشور در داخل و خارج مرزهاي ايران اسلامي اشاره كرد.

1001/پ30/ب    

ارسال نظرات
پر بیننده ها