امام جمعه بردسکن:

رئیس جمهور امریکا بداند دوران دیوارکشی دیگر تمام شده است/ برای تقویت نظام و انقلاب در فضای مجازی ضعیف کار کرده ایم

امام جمعه بردسکن گفت: آیا به همان میزان که دشمن علیه انقلاب اسلامی مخصوصا در فضای مجازی فعالیت می‌کند ما هم برای تقویت نظام و انقلاب کار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در دیدار به مسئولین شهرستان بردسکن ضمن تبریک و گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن اظهار داشت: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران از نعمت ولایت برخوردار هستیم و باید شکر گزار داشته‌هایی باشیم که در گذشته نداشتیم.

امام جمعه بردسکن  گفت: امروز را مقایسه کنیم با سال ۵۷؛ در اول انقلاب ۳۰ الی ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشتیم و امروز بیش از ۷۰ میلیون نفر، علیرغم همۀ مشکلاتی خدمات انقلاب را برای مردم بیان کنیم.

وی بیان داشت: ۳۸ سال با تحریم و تشدید تحریم‌ها در سالهای اخیر مواجه بودیم، یادآوری کنیم که چقدر رشد و آبادانی داشتیم؛ ببینیم از لحاظ مادی و معنوی به کجا رسیدیم.

حجت‌الاسلام امینی ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دانشگاههای ما، آموزش و پرورش ما، مدارس ما در امنیت هستند و خانواده‌ها امنیت خاطر دارند.

وی گفت: مبادا از شکرگزاری غفلت کنیم! دشمن تمام تلاش خودش را می‌کند که ظهور امام زمان (عج) به تأخیر بیفتد، در مقابل ما باید قدردان و پشتیبان مقام معظم رهبری، به عنوان ولی ایشان باشیم و به ولایت فقیه پایبندتر.

امام جمعه بردسکن اذعان کرد: وقتی که مردم کوفه با مسلم بن عقیل آنگونه رفتار کردند، امام حسین (ع) به کوفه نرفتند و به سرزمین کربلا، به وعده گاه رفتند؛ مبادا از مقام معظم رهبری جلوتر یا عقب تر باشیم!

وی بیان داشت: هر کس در مسیر ولایت حرکت کند به مقصد میرسد؛ چشم و گوش ما متوجۀ مقام معظم رهبری باشد؛ ایشان در هر موضوعی بهترین راهکارها را ارائه دادند؛ چقدر تذکر دادند، هشدار دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

حجت‌‌الاسلام امینی گفت: ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که ادعای فرهنگ و تمدن میکند باید بداند که دوران دیوارکشی تمام شده است.

حجت‌‌الاسلام امینی بیان داشت: آیا به همان میزان که دشمن علیه انقلاب اسلامی مخصوصا در فضای مجازی فعالیت می‌کند ما هم برای تقویت نظام و انقلاب کار می‌کنیم؟! باید برای اسلامیت نظام تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: به فرمودۀ امام خمینی (ره) اینقدر نگوئیم نظام برای ما چیکار کرد؟ شما برای انقلاب چیکار کردید؟ بعضی قبل از پیروزی انقلاب شکنجه‌ها و غربت ها و سختیهای زیادی کشیدند که امروز من و شما در آسایش و امنیت هستیم.

امام جمعه بردسکن افزود: امروز در شهرستان بردسکن علیرغم همۀ مشکلات روستاهای ما حتی روستای کم جمعیت رحمانیه و سلطان‌آباد گازرسانی می‌شود؛ این شاخص ها  و خدمات ما به مردم باعث ناامیدی دشمن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار