امام جمعه شهرستان قوچان عنوان داشت: دشمن از طريق فضاي مجازي و رسانه هاي اجتماعي قصد نفوذ و ايجاد شكاف بين ملت اسلامي و نظام و انقلاب را دارد چرا كه متوجه شده است از طريق نظامي نمي تواند نفوذ پيدا كند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۹۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، حجت الاسلام و المسلمين دكتر دستجردي در ديداري كه تعدادي از دانش آموزان بسيجي به نيابت از دانش آموزان شهرستان قوچان و تعدادي از پايوران سپاه ناحيه به مناسبت ايام دهه مبارك فجر داشتند ضمن تبريك اين ايام و گراميداشت ياد امام راحل و شهداي بزرگوار بيان داشت: انقلاب اسلامي به عنوان يك حركت فكري در جهان بود و اين هم به خاطر اين است كه برخواسته از تفكر شيعه بوده چراكه اين تفكر در ميان ديگر تفكرها قابل قبول تر است و امروزه مي بينيد كه كسي كه تازه به دين اسلام ايمان مي آورد بعد از مسلمان شدن به مذهب تشيع گرويده است.

وی در ادامه بيان داشت: انقلاب اسلامي يك تفكر عميقي بود و به عنوان يك محور فكري در دنيا شناخته شده است. انقلاب اسلامي در دنيا تحولي اساسي ايجاد كرد. امروز مي بينيد كه دشمنان ما هرلحظه در حال برنامه ريزي عليه كشور ماست و اين نشان دهنده تاثير گذاري عميق انقلاب اسلامي است.

دستجردی اظهار داشت: شما جوانان داراي نشاط و ايمان و عقيده اي محكم تر از جوانان نسل اول انقلاب هستيد و بايد مراقب باشيد چراكه امروز زمينه گناه در جامعه ما بسيار وجود دارد و دشمن از طريق فضاي مجازي و رسانه هاي اجتماعي قصد نفوذ و ايجاد شكاف بين ملت  و نظام و انقلاب ما را دارد چرا كه متوجه شده است كه از طريق نظامي نمي تواند نفوذ پيدا كند لذا از اين راهها قصد منحرف كردن مردم و بخصوص جوانان را از انقلاب اسلاميدارد پس لازم است كه قدر رهبري و انقلاب اسلامي را بدانيم و راه امام راحل و شهدا را ادامه دهيم؛ همانگونه كه امام بزرگوار ما فرمودند پشتيبان ولي فقيه باشيد تا به مملكت آسيبي نرسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها