فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز خبر داد

پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان درگزی در سال جاری/ ایجاد 80 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز اظهار داشت: در سال 95 بسیج سازندگی سپاه درگز بیش از ده میلیارد ریال اعتبارات اقتصاد مقاومتی را درقالب 80 طرح اشتغازایی به بسیجیان اعطا کرد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۲۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان درگز در سالن ارشاد اسلامی افتتاح شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده در حاشیه افتتاحیه، بسيج را يك مجموعه‌ي عظيم و آماده‌به‌كار خواند و گفت: مردم و مسئولین باید بیایند و ببينيد بسيجیان در امر اقتصاد مقاومتي چه كارهايي را با بهره وری از کمترین امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود خود توانسته اند انجام دهند.
 
وی افزود: دولت و مسئولین می توانند با دعوت از بسيجیان براي حضور در عرصه های مقاومتي و تمرکز حمایت ها به روستائیان و انتقال صنایع تبدلی به روستا ها، زمینه اشتغال جوانان در روستا ها را فراهم سازند و از مهاجرت آن ها به شهر ها خودداری نمایند.
 
فرمانده سپاه درگز گفت: بسیج توانسته است با ارائه تسهیلات و آموزش های لازم به متقاضیان كمك كند تا با فراوري محصولات، علاوه بر خلق ارزش افزوده برای تولیدات خود بتوانند باعث افزايش سودآوري و اشتغالزايي جوانان در روستا شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: در سال جاری اعتبار وام‌های اقتصاد مقاومتی سپاه درگز مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بود که موفق شد ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیز برای توسعه اشتغالزایی جذب کند.
 
غفاری افزود: با این اعتبارات، ۸۰ طرح اقتصاد مقاومتی شامل طرح‌های پرورشی دام سبک و سنگین، پرورش گیاهان دارویی، پرورش آبزیان، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و انواع طرح‌های اشتغالزایی در درگز ایجاد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار