فرمانده سپاه سبزوار از برگزاري رزمايش بزرگ گردان هاي الي بيت المقدس و كوثر در 14 و 15 بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۳۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
سرهنگ پاسدار امين الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: رزمايش بزرگ دريادلان بسيجي در سبزوار با شركت سه گردان الي بيت المقدس برادران و يك گردان كوثر خواهران در محل اردوگاه قدس سپاه سبزوار از امروز به مدت دو روز در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه سبزوار افزود: اين رزمايش با هدف بالابردن توان رزم بسيج، افزايش توان و دانش تخصصي اعضاي گردان، به روز نگه داشتن عناصر بسيج در گردان، حفظ و انسجام رويه در بين نيروها و همچنين امادگي بيشتر جهت كمك به آحاد مردم در برابر حوادث و بلاياي طبيعي برگزار می شود.

وي به برنامه هاي پيش بيني شده در اين رزمايش اشاره كرد و افزود : تمرين پدافند غير عامل، امداد و نجات، دفاع از كوي و برزن، عمليات تاخت، کمین و ضدکمین، عملیات تاخیری، دفاع از مراكز حساس و مهم و مقابله با ناآرامي ها و اغتشاشات شهري از مهمترين برنامه هاي اجرايي در اين رزمايش خواهد بود.

وي افزود: بسيجيان عزيز در طول رزمايش از كلاس هاي عقيدتي، سياسي، بصيرتي و فرهنگي نيز بهره مند خواهند شد.

وي در پايان به اجراي مراسم صبحگاه مشترك با حضور مسئولين ادارات و نهادها و فرماندهان نظامي و انتظامي شهرستان و كليه اعضاي شركت كننده در رزمايش اشاره كرد و افزود : قطعا اين رزمايش تداعي كننده دوران دفاع مقدس و تقويت كننده روحيه جهادي بسيجيان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها