خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر ؛ اگر می خواهیم زینبی رفتار کنیم باید عاشورایی عمل نمائیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۷۳۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه بسیج ثامن الحجج حوزه امام رضا (ع) گرگان واقع در شهرک مهندسین اظهار کرد :شهدای 5 آذر گرگان برای منافع دنیوی شهید نشدند بلکه برای اعتلای دین اسلام جان خود را تقدیم کرده اند.

وی درادامه افزود :اگر می خواهیم زینبی رفتار کنیم باید عاشورایی عمل کنیم و مراقب باشیم تا رمز پیروزی ما که همان وحدت کلمه بوده است توسط نا اهلان و نا محرمان دچار خدشه نگردد.

مهاجر همچنین با بیان اینکه عده ای به بهانه نشاط اجتماعی کنسرت اجرا می کنند خاطر نشان کرد :باید بدانیم که ما برای اعتلای کلمه الله قیام  و انقلاب کردیم و خواست مردم جاری شدن احکام دین مبین اسلام بود نه اینکه به بهانه ایجاد شور و نشاط دچار غفلت و گناه شویم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پایان ابراز داشت : امام خمینی (ره) تمام عمرش را صرف این انقلاب کرد و اگر می خواهیم شرمنده امام (ره) و شهدا نباشیم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مسئولیت فرماندهان پایگاههای ثامن الحجج و قدس رضوی حوزه امام رضا (ع) سپاه گرگان قرائت و تقدیم گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها